Globalizační efekt propojení sponzoringových aktivit s podporou prodeje ve vybraných nadnárodních společnostech v EU

Název práce: Globalizační efekt propojení sponzoringových aktivit s podporou prodeje ve vybraných nadnárodních společnostech v EU
Autor(ka) práce: Bayerová, Ema
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Dufek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce má za cíl analyzovat propojení sponzoringu a podpory prodeje v nadnárodních firmách. Zkoumá, jakým způsobem tyto společnosti řídí své sponzoringové strategie, zda spíše globálně či lokálně. V první kapitole se práce zabývá vztahem sponzoringu a komerčních komunikací z právního, daňového a zejména marketingového hlediska. Druhá kapitola popisuje možné formy propojení podpory prodeje a sponzoringových projektů. Třetí kapitola analyzuje dopad globalizace na sponzoring a podporu prodeje a zmiňuje se o integrované marketingové komunikaci. Jako praktické příklady propojení sponzoringu a podpory prodeje v nadnárodních společnostech jsou pak popisovány společnosti Telefónica S.A. a McDonald's Corporation.
Klíčová slova: Sponzoring; Globalizace; Podpora prodeje
Název práce: Globalization effect on connection of sponsorship activities and sales support in transnational corporations in EU
Autor(ka) práce: Bayerová, Ema
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Dufek, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis analyses connection of sponsorship and sales support in transnational corporations. It defines how these corporations direct their sponsorship strategies, if globally or locally. In the first chapter, it describes connection of sponsorship and commercial communications from the law, tax and mostly marketing point of view. In the second chapter, it describes possible forms of sales support in sponsorship projects. The third chapter analyses the impact of the globalization on sponsorship and sales support and describes integrated marketing communication. Telefónica S.A. and McDonald's Corporation are described as practical examples of the connection of sponsorship and sales support in transnational corporations.
Klíčová slova: Sponsorship; Globalization; Sales support

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 12. 2008
Datum podání práce: 17. 12. 2008
Datum obhajoby: 19. 1. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17163/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: