Aktuální trendy v pořádání eventů

Název práce: Aktuální trendy v pořádání eventů
Autor(ka) práce: Studená, Gabriela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kubaš, Mario
Oponenti práce: Grosman, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá vývojem trendů v pořádání eventů. Práce je rozdělena do dvou částí, kdy v teoretické části popisuje od základní pojmů přes proces organizace eventů po konkrétní trendy a propojenost událostí se světem marketingu. V praktické části je zpracováno dotazníkové šetření, jehož základ je dále rozebrán skrze kvalitativní rozhovory se zástupci vybraných eventových agentur rozebírající dále změny nároků klientů během let a jaký je jejich odhad do budoucna. Zastřešující výzkumné otázky směřují na nutnost vytvořit unikátní událost s poutavým programem pro vytvoření zákazníků, zvýšení prodejů a povědomí o značce, zda jsou korporátní společnosti v České republice ochotny do pořádání eventů investovat peníze či se změnil trend v pořádání eventů vlivem nových technologií, digitálního světa sociálních sítí.
Klíčová slova: Zábavní Program; Event Management; Organizátor; Agentura; Event; Trend
Název práce: Current trends in organizing events
Autor(ka) práce: Studená, Gabriela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kubaš, Mario
Oponenti práce: Grosman, Jakub
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Master thesis deals with the development of trends in the organization of events The thesis is divided into two parts, in which in the theoretical part it describes the basic concepts, the process of event organization to specific trends and the connection of events with the world of marketing. In the practical part there is elaborated a questionnaire survey, the basis of which is further analyzed through qualitative interviews with representatives of selected event agencies analyzing further changes in clients' demands over the years and what their estimate is for the future. The overarching research questions are focused on the need to create a unique event with an engaging program to create customers, increase sales and brand awareness, whether corporate companies in the Czech Republic are willing to invest money in event organization or has changed the trend in event organization due to new technologies, digital world of social networks.
Klíčová slova: Agency; Event; Event Management; Organizer; Trend; Entertainment Program

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 6. 2019
Datum podání práce: 10. 12. 2019
Datum obhajoby: 23. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71904/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: