Analýza uvedení nového produktu na trh estetické medicíny

Název práce: Analýza uvedení nového produktu na trh estetické medicíny
Autor(ka) práce: Burián, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Šváb, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce analyzuje uvedení nového produktu na trh dermálních výplní, které spadají mezi zdravotnické prostředky, farmaceutickou společností se zavedenou produktovou řadou dermálních výplní. Práce analyzuje aktivity souvisejí s marketingovou komunikaci k široké i odborné veřejnosti, nastavení ceny nového produktu a promočních aktivit vedených na podporu prodeje a targeting zákazníků. Práce pozitivně hodnotí komunikaci směrem k odborné veřejnosti, podporu odborného vzdělání zákazníků a targeting zákazníků z kategorie zdravotnických profesionálů. Zároveň nachází prostor pro zlepšení komunikace k široké veřejnosti a lepšímu targetingu speciálních promočních akcí.
Klíčová slova: marketingová komunikace; Uvedení nového produktu; estetická medicína; farmaceutický průmysl
Název práce: Product launch analysis in the field of aesthetic medicine
Autor(ka) práce: Burián, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Machek, Martin
Oponenti práce: Šváb, Michal
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is analysing new product launch of dermal fillers, subcategory of medical devices, by pharmaceutical company with established product line of dermal fillers. Thesis analyses activities directly linked to marketing communication both towards professional and general public, price setting, promotional activities and targeting of customers. This work finds positive results of comunication towards professional public, support of product education and targeting of customers in category of healthcare professionals. It also finds place for improvement in fields of communication towards general public and utilization of promotional activities.
Klíčová slova: Product launch; medical aesthetic; pharmaceutical industry; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 3. 2019
Datum podání práce: 10. 12. 2019
Datum obhajoby: 29. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69251/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: