Podnikatelský plán rybářskych potřeb Risto 23

Název práce: Podnikateľský plán rybárskych potrieb Risto 23
Autor(ka) práce: Garančovský, René
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Küchler, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto diplomovej práce je navrhnúť biznis plánu maloobchodnej predajne rybárskych potrieb Risto 23 a pripraviť základ pre ďalšiu expanziu na trhu s rybárskymi potrebami. Teoretická časť objasňuje základné pojmy a vysvetľuje význam jednotlivých analýz. Metodologická časť je venovaná spôsobu akým sa vykonáva marketingový prieskum. V praktickej časti nájdeme konkrétne analýzy, vyhodnotenie prieskumu a finančné vyhotovenie projektu. Všetky vyššie zmienené nástroje viedli k otestovaniu realizovateľnosti tohto projektu.
Klíčová slova: finančný plán; podnikateľský plán; maloobchodná predajňa
Název práce: Podnikatelský plán rybářskych potřeb Risto 23
Autor(ka) práce: Garančovský, René
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Küchler, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je navrhnout byznys plán maloobchodní prodejny rybářských potřeb Risto 23 a připravit základ pro další expanzi na trhu s rybářskými potřebami. Teoretická část objasňuje základní pojmy a vysvětluje význam jednotlivých analýz. Metodologická část je věnovaná způsobu jakým se dělá marketingový průzkum. V praktické části najdeme konkrétní analýzy, vyhodnocení průzkumu a finanční vyhotovení projektu. Všechny dříve zmíněné nástroje vedli k otestování realizovatelnosti tohohle projektu.
Klíčová slova: finanční plán; podnikatelský plán; maloobchodná prodejna
Název práce: Business Plan of the fishing Tackle Shop Risto 23
Autor(ka) práce: Garančovský, René
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mareš, Jan
Oponenti práce: Küchler, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of the master thesis´s is to design a business plan of the fishing retail store Risto 23 and prepare the position for the next expansion on the fishing tackle market. The theoretical part illustrates the basic concept and explains the meaning of every single analysis. The methodological part is dedicated to the process of how a marketing survey is conducted. Practical part consists of the particular analyses, the evaluation of the survey and the financial evaluation of the project. All instruments used were chosen to test the feasibility of this project.
Klíčová slova: business plan; financial plan; retail store

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 12. 2018
Datum podání práce: 11. 12. 2019
Datum obhajoby: 23. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68106/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: