Destinační management a marketing města Pelhřimov

Název práce: Destinační management a marketing města Pelhřimov
Autor(ka) práce: Matějka, Jiří
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Dvořák, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá problematikou managementu a marketingu destinace Pelhřimov. V práci jsou definováni klíčoví stakeholders. Dále je zjišťován stav managementu a marketingu destinace. Také jsou zkoumány komunikační kanály základních subjektů podílejících se na managementu a marketingu destinace Pelhřimov. Aktuální stav je zkoumán metodou přímého dotazování, vlastním průzkumem komunikačních kanálů a vlastním šetřením v terénu. Získaná primární data jsou komparována a metodou dedukce jsou vyvozovány závěry s cílem nalézt nedostatky v současném stavu a navrhnout opatření vedoucí ke zlepšení pozice destinace na trhu cestovního ruchu a umožnění dosažení maximálního synergického efektu. Závěry diplomové práce jsou prakticky využitelné při rozvoji zkoumané destinace, a to aktéry veřejného, neziskového a podnikatelského sektoru.
Klíčová slova: destinace cestovního ruchu; destinační management; stakeholders; marketing destinace; komunikace; komunikační kanály
Název práce: Destination Management and Marketing of Pelhřimov
Autor(ka) práce: Matějka, Jiří
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Dvořák, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma work deals with the problematic of management and marketing of Pelhřimov destination. Within the diploma work, key stakeholders are defined. State of management and marketing of the destination is probed too. Communication channels of the basic subjects participating on the management and marketing in Pelhřimov destination are also examined. Actual state is examined by methods of direct questioning, individual studying of the communication channels and individual terrain investigating. Obtained primary information is compared and with the method of deduction, conclusions are concluded. Aim of the conclusions is to find deficits in present state and to suggest steps leading to improve the position of the destination on tourism market and to enable to reach maximal synergy effect. Conclusions of this diploma work are practically usable during the development of the investigated destination by participants in public, non-profit and business sector.
Klíčová slova: Destinations of tourism; stakeholders; destination management; marketing of the destination; communication; communication channels

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 2. 2017
Datum podání práce: 16. 12. 2019
Datum obhajoby: 29. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/60545/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: