Marketingová komunikace Centra Bohuslava Martinů a Městského muzea a galerie Polička

Název práce: Marketingová komunikace Centra Bohuslava Martinů a Městského muzea a galerie Polička
Autor(ka) práce: Tomešová, Aneta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Štumpf, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá on-line marketingovou komunikací Centra Bohuslava Martinů a Městského muzea a galerie Polička (Muzeum) se zaměřením na internetové stránky a oficiální stránky na Facebooku. Téma práce reaguje na nízkou návštěvnost Muzea místními obyvateli. Cílem práce je vytvoření návrhů na úpravu on-line marketingové komunikace Muzea, které budou lépe oslovovat místní obyvatele města a zároveň povedou k jejímu zatraktivnění. Hlavní metodou diplomové práce je benchmarking, díky kterému lze určit dobré praktiky on-line marketingové komunikace benchmarkingových partnerů. Tyto praktiky jsou určeny porovnáním hodnocení komunikací partnerů a Muzea. Následně jsou upraveny, tak aby návrhy na úpravu on-line marketingové komunikace přispěly k řešení problému Muzea. Realizací benchmarkingu je zároveň testována vhodnost této metody pro tuto oblast.
Klíčová slova: Benchmarking; Internetové stránky; Centrum Bohuslava Martinů a Městské muzeum a galerie Polička; Marketingová komunikace; Sociální síť Facebook
Název práce: Marketing communication of the Bohuslav Martinů Center and the Municipal Museum and the Gallery Polička
Autor(ka) práce: Tomešová, Aneta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Luštický, Martin
Oponenti práce: Štumpf, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis engages in on-line marketing communication of Bohuslav Martinů the Centre and Town museum and gallery Polička (Museum). This thesis is focusing on the website and social network Facebook of the Museum. Thesis´s theme reacts on the low attendance of the Museum by residents of Polička. The goal of the thesis is to create proposals of the Museum´s on-line marketing communication modification, which will intrigue residents of Polička and make it more attractive. The main method of this thesis is benchmarking, which can determine good practices of on-line marketing communication of benchmarking´s partners. These practices are determined by comparison partners with the Museums in evaluations of communication. The proposals of the Museum´s on-line marketing communication modification can solve the problem of the Museum. Realization of benchmarking tests these method on a museum´s field.
Klíčová slova: Benchmarking; Social network Facebook; Bohuslav Martinů the Centre and Town museum and gallery Polička; Website; Marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 5. 2018
Datum podání práce: 18. 12. 2019
Datum obhajoby: 22. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65936/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: