Reklamace v letecké přepravě

Název práce: Reklamace v letecké přepravě
Autor(ka) práce: Šafková, Karolína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hejda, Jan
Oponenti práce: Petrů, Gabriela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se věnuje problematice reklamačních řízení v rámci letecké pře-pravy osob. Jejím cílem je uvést čtenáře do problematiky a nastínit možná řešení a návody, kterými se lze při reklamaci v letecké přepravě řídit. Pro výzkum v rámci práce byly použity metody výzkumu dotazník, rozhovory, analýza či syntéza. Závě-rem práce je tvorba jednoduchého návodu jak postupovat při reklamaci v letecké přepravě osob.
Klíčová slova: Reklamace; Letecká přeprava; Cestující; Letiště; Nařízení; Letecká společnost
Název práce: Complaints in air transport
Autor(ka) práce: Šafková, Karolína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hejda, Jan
Oponenti práce: Petrů, Gabriela
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with the issue of complaint procedures in the air transport of persons. Its aim is to introduce the issue to the reader and outline possible solutions and instructions that can be followed in the complaint process in air transport. The research methods used were the questionnaire, interviews, analysis or synthesis. The conclusion of the work is the creation of simple instructions on how to proceed in the complaint process in air transport.
Klíčová slova: Passengers; Airports; Regulations; Airline; Complaints; Air transport

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 3. 2018
Datum podání práce: 30. 12. 2019
Datum obhajoby: 3. 2. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/65481/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: