Spotřebitelské vnímání fenoménu Black Friday

Název práce: Spotřebitelské vnímání fenoménu Black Friday
Autor(ka) práce: Landová, Romana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gunina, Daria
Oponenti práce: Závodný Pospíšil, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem této práce je spotřebitelské vnímání fenoménu Black Friday v segmentu mileniálů. Teoretická část pojednává o problematice Black Friday, kde je vysvětleno, co je Black Friday z marketingového hlediska a jaký je jeho vývoj v ČR. Dále projed-nává o tom, jaký vliv na spotřebitele mají slevy a reklama, jak se spotřebitelé chovají ve dnech Black Friday a na konci teoretické části je popsán segment mileniálů. V metodice práce je představen výzkumný vzorek, metody a limitace výzkumu. V praktické části práce jsou pak popsány data získané pomocí kvalitativního vý-zkumu (rozhovor), kde se poté interpretují výsledky výzkumu, tj. jak vnímají spo-třebitelé Black Friday v segmentu mileniálů.
Klíčová slova: Black Friday; mileniálové; spotřebitelské vnímání
Název práce: Consumer perception of the Black Friday phenomenon
Autor(ka) práce: Landová, Romana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gunina, Daria
Oponenti práce: Závodný Pospíšil, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of this work is the consumer perception of the phenomenon of Black Friday in the Millennium segment. The theoretical part discusses the issue of Black Friday, which explains what Black Friday is in terms of marketing and what is its development in the Czech Republic. It also discusses how consumers have discounts and advertising, how consumers behave on Black Friday, and at the end of the theoretical part, the Millennium Segment is described. The research methodology, methods and limitations of the research are introduced in the methodology of the thesis. The practical part describes the data obtained by qualitative research (interview), where the results of the research are interpreted, ie how perceived by Black Friday consumers in the Millennium segment.
Klíčová slova: Black Friday; Millenials; consumer perception

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 7. 2017
Datum podání práce: 19. 12. 2019
Datum obhajoby: 30. 1. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/62655/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: