Marketingová strategie firmy MAST-JÄGERMEISTER CZ s.r.o. na českém a zahraničních trzích

Název práce: Marketingová strategie firmy MAST-JÄGERMEISTER CZ s.r.o. na českém a zahraničních trzích
Autor(ka) práce: Chábová, Natálie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Šreiberová, Veronika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem bakalářské práce je marketingová strategie firmy MAST-JÄGERMEISTER CZ s.r.o. na českém a zahraničních trzích. Cílem této práce je na základě analýz a získaných informací, vytvořit návrh na zlepšení marketingové strategie. Práce je rozdělena do 6 hlavních kapitol. V každé kapitole je propojena teorie s praxí. V první kapitole byly definovány pojmy marketing a marketingová komunikace. V druhé kapitole byla představena firma Mast-Jägermeister, její historie, produktové portfolio, největší konkurenční podniky a byla vytvořena SWOT analýza. Následující kapitola se věnovala marketingovému mixu, který se soustředil na produkt Cointreau a míchaný nápoj Cointreau Fizz. Čtvrtá kapitola se zaměřila na komunikační mix tohoto produktu, kde každý nástroj byl komparován se zahraničními trhy. V páté kapitole byla představena analýza SWOT, kde výchozí byl marketingový mix produktu Cointreau. Závěrečná část přinesla několik návrhů na zlepšení marketingové strategie produktu Cointreau Fizz na českém trhu. Hlavním přínosem práce jsou doporučení pro firmu, pomocí kterých by se měla zlepšit jejich marketingová komunikace se spotřebiteli.
Klíčová slova: marketing; Cointreau; Cointreau Fizz; komunikační mix; marketingový mix; Mast-Jägermeister; SWOT analýza
Název práce: Marketing strategy of the company MAST-JÄGERMEISTER CZ s.r.o. on Czech market and foreign markets
Autor(ka) práce: Chábová, Natálie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Šreiberová, Veronika
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The topic of the Bachelor´s thesis is the marketing strategy of the company MAST-JÄGERMEISTER CZ s.r.o. on Czech market and foreign markets. The aim of this thesis is to come up with recommendations on improving the marketing strategy based on analysis and the collected information. The thesis is divided into 6 main chapters. In each chapter the theory is connected with practice. In the first chapter were defined the terms marketing and marketing communication. In the second chapter was introduced the company Mast-Jägermeister, its history, product portfolio, the biggest competitors and was created a SWOT analysis. The next chapter analysed marketing mix, which was focused on the product Cointreau and mixed drink Cointreau Fizz. The fourth chapter was focused on the communication mix of this product, where each tool was compared with foreign markets. In the fifth chapter was created a SWOT analysis based on the marketing mix of product Cointreau. The final part brings its own suggestions for improving the marketing strategy of mixed drink Cointreau Fizz on the Czech market. The main benefit of the thesis are recommendations for the company, which should improve the company´s marketing communication with customers.
Klíčová slova: Mast-Jägermeister; communication mix; marketing; SWOT analysis; Cointreau; Cointreau Fizz; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 6. 2019
Datum podání práce: 21. 4. 2020
Datum obhajoby: 27. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70029/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: