Marketingová komunikace značky STEYR na českém trhu

Název práce: Marketingová komunikace značky STEYR na českém trhu
Autor(ka) práce: Poláková, Kristýna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Plešingerová, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací rakouské značky STEYR na českém trhu. Společnost STEYR se specializuje na výrobu a prodej zemědělské a lesní techniky. Nabízí inteligentní řešení, jako jsou navigační systémy či softwary precizního zemědělství. Cílem diplomové práce je vyhodnocení marketingové komunikace rakouské značky STEYR na českém trhu. V teoretické části se práce nejprve věnuje teorii marketingové komunikace, definuje pojmy jako komunikační mix, model efektivní marketingové komunikace či specifika trhu B2B. Teoretická část se dále věnuje trhu zemědělské techniky v České republice, výhradnímu importérovi značky STEYR společnosti AGRI CS a.s. a konkurenci. Nedílnou součást představuje profil samotné značky STEYR zahrnující současné postavení značky na českém trhu či produktové portfolio. Praktická část práce demonstruje analýzu marketingové komunikace značky, která je podpořena i nástroji pro měření účinnosti online komunikace jako je Google Analytics a vlastním výzkumem formou hloubkových rozhovorů s vybranými zákazníky, vedením marketingového oddělení a klíčovými zaměstnanci. Syntézu praktické části představuje SWOT analýza, na jejímž základě došlo k navržení vhodných nástrojů marketingové komunikace a doporučení do budoucna.
Klíčová slova: STEYR; marketingová komunikace; komunikační mix; zemědělská technika; SWOT analýza
Název práce: Marketing communication of the brand STEYR on the Czech market
Autor(ka) práce: Poláková, Kristýna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Olšanová, Květa
Oponenti práce: Plešingerová, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The master thesis deals with the marketing communication of the Austrian brand STEYR on the Czech market. STEYR specializes in the production and sale of agricultural and forestry equipment. It offers intelligent solutions such as navigation systems or precision farming softwares. The aim of the master thesis is to evaluate marketing communication of the Austrian brand STEYR in the Czech market. In the theoretical part, the master thesis first deals with the theory of marketing communication, defines terms such as communication mix, model of effective marketing communication or specifics of B2B market. Moreover, the theoretical part is devoted to the agricultural machinery market in the Czech Republic, the exclusive importer of the brand STEYR a company AGRI CS a.s. and its competitors. The integral part is the profile of the brand STEYR including the current position of the brand on the Czech market or a product portfolio. Furthermore, the practical part demonstrates the analysis of the brand marketing communication, which is supported by an analytics tool such as Google Analytics and research in the form of in-depth interviews with selected customers, marketing department and key employees. The synthesis of the practical part is represented by the SWOT analysis. The recommendations for improving the future strategy and for increasing effectiveness of the marketing communication are suggested.
Klíčová slova: agricultural machinery; STEYR; communication mix; marketing communication; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 1. 2019
Datum podání práce: 21. 4. 2020
Datum obhajoby: 25. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68271/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: