Komunikační strategie značky Herkules

Název práce: Komunikační strategie značky Herkules
Autor(ka) práce: Valdová, Viktorie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Hartl, Daniel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat komunikační strategii značky Herkules, která spadá pod firmu Druchema. Pomocí analýz, průzkumů a dotazníkových šetření se práce snaží najít silná a slabá místa marketingové komunikace a navrhnout optimalizaci komunikační strategie.
Klíčová slova: komunikační strategie; marketingová komunikace; Herkules; komerční komunikace; marketing; Druchema
Název práce: Communication strategy of the brand Herkules
Autor(ka) práce: Valdová, Viktorie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Hartl, Daniel
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to analyse the communication strategy of the brand Herkules, which belongs to Druchema company. The thesis tries to find strenghts and weaknesses of the marketing communication by using analysis, research and survey and it tries to find optimal communication strategy.
Klíčová slova: Druchema; communication strategy; marketing communication; Herkules; commercial communication; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 12. 2018
Datum podání práce: 21. 4. 2020
Datum obhajoby: 27. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67977/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: