Podpora prodeje biopotravin v retailingovém řetězci

Název práce: Podpora prodeje biopotravin v retailingovém řetězci
Autor(ka) práce: Hubka, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zadražilová, Dana
Oponenti práce: Zadražil, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Většina retailingových společností nevěnuje podpoře prodeje biopotravin svoji pozornost. Cílem autora je nejen vysvětlit pojmy jako jsou biopotraviny, ekologické zemědělství a odlišnosti od konvenčních potravin, ale také zkombinovat je s pracovními hypotézami podpory prodeje a připravit v praktické části souhrn doporučení, jak toho dosáhnout krok za krokem. Ze získaných informací a vlastního srovnání úrovně podpory prodeje na jednotlivých hypermarketech dále vyhodnocovat, jaký je nejlepší směr, kterým se vydat při podpoře prodeje biopotravin v hypermarketovém prostředí.
Klíčová slova: biopotraviny; podpora prodeje; ekologické zemědělství; retail; hypermarket
Název práce: Support for the sale of organic food in the retail chain
Autor(ka) práce: Hubka, Martin
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zadražilová, Dana
Oponenti práce: Zadražil, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Most retailers do not pay enough attention to the promotion of organic food sales, which organic food rightly deserves. The aim of the author is not only to explain terms such as organic food, organic farming and differences from conventional food, but also to combine them with working hypotheses of sales promotion and to prepare in the practical part a summary of recommendations how to achieve this step by step. Based on my research and my own comparison of the quality of sales support at individual hypermarkets, I further evaluate what is the best direction to take in promoting the sale of organic food in the hypermarket environment.
Klíčová slova: organic food; hypermarket chain; retail; organic farming; sales promotion

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 10. 2019
Datum podání práce: 22. 4. 2020
Datum obhajoby: 9. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71476/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: