Mystery shopping- zlepšení kvality poskytování služeb v pojišťovně

Název práce: Mystery shopping- zlepšení kvality poskytování služeb v pojišťovně
Autor(ka) práce: Volemanová, Klára
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zadražilová, Dana
Oponenti práce: Zadražil, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřena na návrh zlepšení poskytovaných služeb v Generální agentuře UQA s.r.o. na základě analýzy výsledků probíhajícího šetření Mystery Shopping. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb a jeho náležitosti, marketingový výzkum a jeho druhy a popis metody Mystery Shopping a jejích zásad. V praktické části je představena Generální agentura UQA s.r.o. jako jedna z agentur UNIQA pojišťovny a.s. a je zde popsáno probíhající šetření Mystery Shopping, zanalyzován dotazník a jednotlivá uskutečněná šetření. Nakonec je vytvořen návrh řešení pro zlepšení poskytovaných služeb, jeho popis a realizace
Klíčová slova: Mystery Shopper; Marketing služeb; Kvalita služeb; Marketingový výzkum; Mystery Shopping
Název práce: Mystery Shopping - improving the quality of insurance services
Autor(ka) práce: Volemanová, Klára
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zadražilová, Dana
Oponenti práce: Zadražil, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor thesis is focused on the proposal of improvement of the services provided in the General Agency UQA s.r.o. based on an analysis of the results of the ongoing Mystery Shopping investigation. The theoretical part is focused on the marketing of services and its requirements, marketing research and its types and description of the mystery shopping method and its principles. The practical part is presented by the General Agency UQA s.r.o. as one of the agencies UNIQA Insurance Company a.s. and describes here the ongoing investigation mystery shopping, analyzed questionnaire and individual investigations carried out. And finally, a proposal of the solution is created for improvement for the provision of the provided services, its description and its implementation.
Klíčová slova: Quality of services; Marketing of services; Marketing research; Mystery Shopping; Mystery Shopper

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 7. 2019
Datum podání práce: 22. 4. 2020
Datum obhajoby: 9. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70234/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: