Marketingová komunikace RS Café

Název práce: Marketingová komunikace RS Café
Autor(ka) práce: Sotonová, Adéla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací RS Café a návrhy na její změnu. Práce je členěna do tří kapitol. První teoretická kapitola se zabývá marketingovým mixem, zejména marketingovou komunikací. Druhá kapitola obsahuje přehled o situaci na trhu kávy ve světě a v České republice. Třetí kapitola je praktická a v rámci ní jsou zpracována data z kvantitativního a kvalitativního výzkumu. Cílem je navrhnout změny a doporučení pro marketingovou komunikaci RS Café a stručně zanalyzovat situaci na trhu kávy ve světě a v České republice. Poznatky z výzkumů jsou shrnuty a na základě nich jsou popsány jednotlivé návrhy a doporučení pro marketingovou komunikaci RS Café.
Klíčová slova: marketingová komunikace; káva; marketingový mix; e-shop s kávou
Název práce: Marketing communication of RS Café
Autor(ka) práce: Sotonová, Adéla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Matysová, Kamila
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis topic is the marketing communication of RS Café and proposals for its change. The thesis is divided into three chapters. The first theoretical chapter describes marketing mix, especially marketing communication. The second chapter contains an overview of the situation on the coffee market in the world and in the Czech Republic. The third chapter is practical and within it are processed data from quantitative and qualitative researches. The aim is to propose changes and recommendations for the marketing communication of RS Café and to briefly analyze the situation on the coffee market in the world and in the Czech Republic. The findings from the researches are summarized and based on them, individual proposals and recommendations for marketing communication of RS Café are described.
Klíčová slova: marketing communication; coffee; coffee e-shop; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 1. 2019
Datum podání práce: 22. 4. 2020
Datum obhajoby: 25. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68188/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: