Analýza efektivnosti marketingové komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o

Název práce: Analýza efektivnosti marketingové komunikace společnosti dm drogerie markt s.r.o
Autor(ka) práce: Gabrielová, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti dm drogerie, s.r.o. Dm drogerie, jejíž mateřská společnost sídlí v Rakousku, je v České republice lídr na trhu s drogistickým zbožím. Cílem práce je zanalyzovat efektivnost marketingové komunikace se zaměřením na nástroje komerční komunikace. Na základě provedeného výzkumu hodnotí, jak velký vliv má komerční komunikace na spotřebitele, a poskytuje doporučení na zlepšení jejích nástrojů.
Klíčová slova: podpora prodeje; reklama; online komunikace ; marketingová komunikace
Název práce: The analysis of the effectiveness of a marketing communication of the company dm drogerie markt s.r.o
Autor(ka) práce: Gabrielová, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deal with a marketing communication of the company dm drogerie s.r.o. Dm drogerie whose parent company resides in Austria is a leader in the market for drugstore goods. The aim of the bachelor thesis is to analyze the effectiveness of the marketing communication with a focus on commercial communication tools. Based on conuducted research the thesis evaluates how much the commercial communication affects the consumers and provides recommendations for improvemet of the tools.
Klíčová slova: marketing communication; advertising; sales promotion; online communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 7. 2019
Datum podání práce: 23. 4. 2020
Datum obhajoby: 28. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70186/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: