Vliv m-turismu na spotřební chování v cestovním ruchu

Název práce: Vliv m-turismu na spotřební chování v cestovním ruchu
Autor(ka) práce: Růžičková, Denisa
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Dvořák, Antonín
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem bakalářské práce je vliv m-turismu na spotřební chování v cestovním ruchu. Cílem práce je analyzovat současný stav m-turismu a jeho vliv na spotřební chování u účastníků cestovního ruchu pomocí analýzy statistických dat, komparace dat v rámci různých zemí, metody CAWI při online dotazníkovém šetření a rešerše literatury. První kapitola představuje tematiku spotřebního chování, druhá kapitola rozebírá vývoj internetu a mobilních technologií pro snazší navázání ke kapitole o obchodních formách využívajících internetového připojení. V práci byla stanovena výzkumná otázka ohledně vlivu recenzí na spotřební chování v cestovním ruchu. Analýzou dat získaných dotazníkovým šetřením se potvrdil významný vliv recenzí na spotřební chování v cestovním ruchu.
Klíčová slova: m-turismus; e-turismus; internet; spotřební chování; smartphone
Název práce: The impact of m-tourism on consumer behaviour in tourism
Autor(ka) práce: Růžičková, Denisa
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vaško, Martin
Oponenti práce: Dvořák, Antonín
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis focuses on the impact of m-tourism on a consumer behaviour in tourism. The main aim is to analyse current situation of the m-tourism and the impact on consumer behaviour in tourism industry. Used methods are analysis of statistics, comparison of data in different countries, CAWI during online questionnaire survey and literary research. First chapter represents the topic of consumer behaviour. The second one describes the history of the internet and mobile technologies to make it easier in the third one about types in commerce. There was determined a research question focused on the impact of reviews on consumer behaviour. On the basis of the results of this research, it can be concluded that impact of reviews is important.
Klíčová slova: m-tourism; e-tourism; internet; consumer behaviour; smartphone

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch a regionální rozvoj
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 6. 2019
Datum podání práce: 23. 4. 2020
Datum obhajoby: 1. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70070/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: