Metody výzkumu trhu používané při inovaci nových produktů

Název práce: Metody výzkumu trhu používané při inovaci nových produktů
Autor(ka) práce: Hralová, Kristina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je popsat průběh inovace a výzkumné metody a techniky, které v procesu inovace mohou přispět k vývoji nového výrobku, a prakticky vyzkoušet techniku Interactive Innovation používanou ve fázi generování nápadů na inovaci a shrnout její výsledky.
Klíčová slova: inovace; vývoj výrobku; výzkum trhu
Název práce: The Market Research methods used for innovating new products
Autor(ka) práce: Hralová, Kristina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the Bachelor thesis is to describe the innovation proces, the market research methods and techniques which could contribute to the development of the new products, and to apply practically the technique named Interactive Innovation used in the ideas generation phase and analyse its results.
Klíčová slova: innovation; market research; product development

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 6. 2019
Datum podání práce: 24. 4. 2020
Datum obhajoby: 27. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70055/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: