Podnikatelský plán hotelu Harasov

Název práce: Podnikatelský plán hotelu Harasov
Autor(ka) práce: Štajnerová, Karolína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kalábová, Markéta
Oponenti práce: Petrů, Zdenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu hotelu Harasov, který se nachází v chráněné krajinné oblasti Kokořínsko-Máchův kraj. Vytvořený plán bude sloužit majiteli hotelu jako pomocný nástroj při plánování veškerých aktivit před a v počátcích zahájení provozu. Teoretická část práce je věnována obsahu podnikatelského plánu, legislativním podmínkám podnikání v ubytovacích službách a dále kategorizaci, klasifikaci a certifikaci ubytovacích zařízení. Praktickou část diplomové práce představuje vypracovaný podnikatelský plán hotelu Harasov. Kromě popisu podnikatelské příležitosti a strategické situační analýzy je značná část práce zaměřena na návrh marketingového mixu a personálního zajištění, včetně odměňovacího systému. Závěrem je realizovatelnost a konkurenceschopnost projektu zhodnocena v rámci finančního přehledu a SWOT analýzy.
Klíčová slova: podnikatelský plán ; podnikání v ubytovacích službách; strategická situační analýza; marketingová strategie
Název práce: Business Plan of Hotel Harasov
Autor(ka) práce: Štajnerová, Karolína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kalábová, Markéta
Oponenti práce: Petrů, Zdenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main aim of this Master’s thesis is to create a business plan for the hotel Harasov, which is located in the protected landscape area Kokorinsko-Machuv region. The business plan will serve the hotel owner as an instrument for planning all activities before the hotel is opened. The theoretical part is focused on the content of business plans in general, regulations and hospitality laws and also categorization, classification and certification of accommodation facilities. The practical part of this Master’s thesis is represented by the business plan of the hotel Harasov itself. Besides the description of the business opportunity and strategic situation analysis, a significant part of the thesis is focused on designing the marketing mix and staffing, including the remuneration system. The feasibility and competitiveness of the project is evaluated within the financial overview and SWOT analysis.
Klíčová slova: business plan ; business in accommodation services; strategic situation analysis; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 6. 2019
Datum podání práce: 23. 4. 2020
Datum obhajoby: 28. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69992/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: