Crowdfunding videoher spojený s marketingem

Název práce: Crowdfunding videoher spojený s marketingem
Autor(ka) práce: Švanda, Matěj
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubálek, Tomáš
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá problematikou trendů videoherních crowdfundingových projektů a úspěšné prezentace těchto projektů na crowdfundingových platformách. Věnuje se i trhu videoher. Pro vypracování práce byl proveden výzkum formou kvantitativního sběru dat z oblasti videoherních crowdfundingových projektů a komparace těchto dat s již shromážděným teoretickým poznáním.Cílem práce je zjistit, jaké videoherní projekty mají šanci uspět na crowdfundingových platformách a jaké parametry by měly jejich kampaně obsahovat, aby byly úspěšné. Dále si tato práce klade za cíl porovnat trh videoher na Kickstarteru s celkovým vývojem a trendy videoherního trhu. Třetím cílem práce je zjistit procento úspěšných projektů z crowdfundingu, které se skutečně realizují. Tyto cíle jsou v práci naplněny.Hypotéza práce předpovídá, že trendy na trhu videoher korespondují s úspěchem herních projektů na crowdfundingových platformách. Tato hypotéza však v závěru práce není zcela potvrzena.
Klíčová slova: videohry; marketing; Kickstarter; crowdfunding
Název práce: Crowdfunding of video games associated with marketing
Autor(ka) práce: Švanda, Matěj
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kubálek, Tomáš
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor´s thesis deals with the problematics of trends linked with video games crowdwfunding projects and the successful prezentation of these projects on crowdfunding platforms. It also explores the video game market. In order to complete the thesis, a research was carried out in a form of quantitative data collection in the field of video game crowdfunding projects and comparison of this data with already collected theoretical knowledge.The goal of the thesis is to find out, which video game projects have the chance to succeed on crowdfunding platforms and what parameters their campaigns should contain in order to be successful. Furthermore, the thesis aims to compare the video game market on Kickstarter with the overall development and trends of the video game market. The third goal of the thesis is to find out the percentage of successful crowdfunding projects that are actually realized. These goals are fulfilled throughout the thesis.The hypothesis of the thesis predicts, that the trends in the video game market correspond with the success of game projects on crowdfunding platforms. However, this hypothesis is not entirely confirmed at the end of the thesis.
Klíčová slova: crowdfunding; video games; marketing; Kickstarter

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 5. 2019
Datum podání práce: 24. 4. 2020
Datum obhajoby: 29. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69694/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: