CSR v malých a středních podnicích: výhody, potíže a perspektivy

Název práce: CSR in small and medium enterprises: profits, struggles, perspectives
Autor(ka) práce: Kovalenko, Kateryna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Křečková Kroupová, Zuzana
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This paper focuses on the problematic of CSR strategies implementation in small and medium enterprises. Covering the theoretical part of the study author defines main worldwide trends regarding corporate social responsibility, key success factors and struggles on a way of implementing CSR strategies, benefits and losses caused by such activities and how does CSR influence the company from the inside. In the practical part, the abovementioned aspects are examined in a context of the local market in the Czech Republic. Research focuses on real Czech SMEs` approaches to CSR and their current state regarding implemented strategies and efforts put into corporate social responsibility.
Klíčová slova: small and medium enterprises; CSR; Corporate Social Responsibility; Triple-Bottom-Line; sustainability; SME
Název práce: CSR v malých a středních podnicích: výhody, potíže a perspektivy
Autor(ka) práce: Kovalenko, Kateryna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Křečková Kroupová, Zuzana
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Tato práce se zaměřuje na problematiku implementace CSR strategií v malých a středních podnicích. V teoretické části práce autorka definuje hlavní světové trendy týkající se sociální odpovědnosti podniků, klíčových faktorů úspěchu a potíží způsobů implementace strategií CSR, výhod a ztrát způsobených takovými činnostmi a jak CSR ovlivňuje společnost zevnitř. V praktické části jsou výše uvedené aspekty zkoumány v kontextu lokálního trhu v České republice. Výzkum se zaměřuje na skutečné přístupy českých malých a středních podniků ke společenské odpovědnosti firem a současný stav implementace strategií a úsilí v oblasti CSR.
Klíčová slova: společenská odpovědnost firem; trojí odpovědnost; udržitelnost; MSP; malé a střední podniky; CSR

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 3. 2019
Datum podání práce: 24. 4. 2020
Datum obhajoby: 25. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69360/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: