Spotřební chování s ohledem na privátní značky

Název práce: Spotřební chování s ohledem na privátní značky
Autor(ka) práce: Tylšová, Magdalena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Matysová, Kamila
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku spotřebního chování ve vztahu k privátním značkám. Výrobky privátních značek byly dříve vnímány jako výrobky horší kvality, dnes se však tento trend otáčí a jejich obliba celosvětově roste. Spotřebitelé dnes mohou najít celou řadu privátních značek v obchodních řetězcích. Cílem diplomové práce je zjistit jaký mají spotřebitelé vztah k privátním značkám. Výše vytyčeného cíle je dosaženo na základě vlastního výzkumu, který je proveden na českých spotřebitelích prostřednictvím dotazníkového šetření. Záměrem práce je také seznámit čtenáře s nabídkou privátních značek ve vybraných obchodních řetězcích, kterými jsou: Ahold – Albert, Billa, Penny Market, Kaufland, Lidl, Tesco a Globus.
Klíčová slova: Nákupní chování; Obchodní řetězec; Privátní značky; Spotřebitel; Výzkum; Kupní rozhodovací proces; Značka
Název práce: Consumer behavior considering private labels
Autor(ka) práce: Tylšová, Magdalena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Matysová, Kamila
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis is focused on the consumer buyer behavior in relation to private labels. Private label products were previously perceived as products of low quality. Nowadays the trend is changing, and popularity of private labels is growing worldwide. Consumers can find a big amount of variety private labels in retail chains. The aim of this diploma thesis is to find out what is the consumer's relation to private labels. The aim is achieved by own research through a questionnaire survey, which is taken on Czech consumers. The purpose of this thesis is to introduce private labels in selected retail chains, which are: Ahold – Albert, Billa, Penny Market, Kaufland, Lidl, Tesco and Globus.
Klíčová slova: The buyer decision process; Consumer buyer behavior; Retail chain; Private labels; Consumer; Research; Brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 12. 2018
Datum podání práce: 23. 4. 2020
Datum obhajoby: 25. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68113/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: