Podnikatelský plán

Název práce: Podnikatelský plán
Autor(ka) práce: Míchalová, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Fiala, Roman
Oponenti práce: Dvořák, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu pro založení levandulového statku, který bude pěstovat levanduli lékařskou v režimu ekologického zemědělství. Hlavní částí podnikatelského plánu je analýza makrookolí, mikrookolí a vnitřních zdrojů společnosti. Na základě výsledků těchto analýz jsou stanoveny silné a slabé stránky společnosti, zároveň také její hrozby a příležitosti. Další významnou částí je marketingový plán, který definuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace se zákazníky. Za účelem výzkumu postoje k levandulovým produktům a nákupního chování je součástí podnikatelského plánu dotazníkové šetření. Jednu ze stěžejních částí tvoří také finanční plán, který konkretizuje potřebu financí při zahájení podnikání a potvrzuje, zda je podnikatelský záměr ziskový.
Klíčová slova: Marketingový plán; Dotazníkové šetření; Podnikatelský plán; Porterův model pěti sil
Název práce: Business Plan
Autor(ka) práce: Míchalová, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Fiala, Roman
Oponenti práce: Dvořák, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the diploma thesis is to create a business plan for the establishment of a lavender farm, which will grow lavender in the regime of organic farming. The main part of the business plan is the analysis of macro, micro and internal resources of the company. Based on the results of these analyzes, the strengths and weaknesses of the company as well as its threats and opportunities are determined. Another important part is the marketing plan, which defines the various tools of marketing communication with customers. In order to research the attitude towards lavender products and shopping behavior, a questionnaire survey is part of the business plan. One of the key parts is also the financial plan, which specifies the need for finance when starting a business and confirms whether the business plan is profitable.
Klíčová slova: Business Plan; Porter's Five Forces Model; Marketing Plan; Survey

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2018
Datum podání práce: 23. 4. 2020
Datum obhajoby: 1. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67027/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: