Význam motivace zaměstnanců pro firemní kulturu

Název práce: Význam motivace zaměstnanců pro firemní kulturu
Autor(ka) práce: Umlauf, Lukáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Křečková Kroupová, Zuzana
Oponenti práce: Jordánová, Radka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřena na úroveň motivace ve sledovaných tematických oblastech vybrané společnosti. Teoretická část pojednává o teoriích motivace jednotlivců jako osobností i jako zaměstnanců, definuje firemní kulturu a shrnuje podmínky pro motivaci zaměstnanců v organizacích, stejně jako i pojednává o pracovním prostředí a pracovních vztazích. Praktická část práce má za cíl na získaných datech ukázat oblasti motivace zaměstnanců, komunikace a firemní kultury, ve kterých zkoumaná společnost vykazuje přednosti, stejně jako má poukázat na témata, která je nutné podrobit revizi. Závěr práce obsahuje doporučení dané společnosti, jakým způsobem přistoupit k výsledkům výzkumu, a na které oblasti vyplývající z těchto výsledků se zaměřit.
Klíčová slova: Firemní kultura; Motivace; Pracovní vztahy; Pracovní prostředí; Stres
Název práce: Importance of Employee Motivation for Corporate Culture
Autor(ka) práce: Umlauf, Lukáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Křečková Kroupová, Zuzana
Oponenti práce: Jordánová, Radka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor thesis focuses on the level of motivation in the monitored thematic areas of the selected company. The theoretical part deals with theories of motivation of individuals as personalities and as employees, defines the company culture and summarizes the conditions for motivation of employees in organization, as well as deals with the working environment and working relationships. The practical part of the thesis is aimed at showing the areas of motivation of employees, their communication and corporate culture, in which the company under examination exhibits advantages, as well as to highlight the topics that need to be reviewed. The conclusion of the thesis contains the recommendations to the company on how to deal with the results of the research and on which areas of these results to focus on.
Klíčová slova: Corporate culture; Work relationships; Working environment; Stress; Motivation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2019
Datum podání práce: 24. 4. 2020
Datum obhajoby: 3. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70832/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: