Vliv vybraných prvků na důvěryhodnost internetových obchodů

Název práce: Vliv vybraných prvků na důvěryhodnost internetových obchodů
Autor(ka) práce: Pavlíková, Barbora
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Přibil, Jiří
Oponenti práce: Bína, Vladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zaměřuje na důvěryhodnost internetových obchodů a zabývá se faktory, které míru důvěryhodnosti ovlivňují. Cílem práce je zjistit, jaké prvky inter-netového obchodu český zákazník vyhodnocuje jako znak jeho důvěryhodnosti, re-spektive které prvky ovlivňují míru důvěry zákazníka v internetový obchod zcela nejvíce. V práci jsou také analyzovány z hlediska důvěryhodnosti čtyři české vybrané internetové obchody. Záměr je zjistit, zda tyto internetové obchody na svých strán-kách používají zjištěné prvky, které v zákazníkovi podle výsledků dotazníkového šetření vzbudí důvěru. Hypotézy byly ověřeny pomocí statistických testů. V závěru diplomové práce byla stanovena doporučení pro zkoumané internetové obchody.
Klíčová slova: internetový obchod; e-commerce; důvěra; důvěryhodnost
Název práce: Influence of selected elements on credibility of online stores
Autor(ka) práce: Pavlíková, Barbora
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Přibil, Jiří
Oponenti práce: Bína, Vladislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis is focused on the credibility of online stores and studies the factors that affect the level of credibility. The aim of the thesis is to find out which components of e-shops the Czech customer evaluates as a sign of their credibility, respectively which components influence the level of customers’ trust in an internet shop the most. The thesis also analyzes level of credibility of four Czech online stores. The intention is to find out whether these online stores have those components, which raise confidence of customers according to the results of the questionnaire survey, on their websites. The hypotheses were verified using statistical tests. In the conclusion of the diploma thesis, recommendations for the researched online stores were given.
Klíčová slova: credibility; online store; e-commerce; trust

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2019
Datum podání práce: 25. 4. 2020
Datum obhajoby: 2. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70810/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: