Marketingová strategie firmy Sequent s.r.o. a srovnání s konkurencí

Název práce: Marketingová strategie firmy Sequent s.r.o. a srovnání s konkurencí
Autor(ka) práce: Turpišová, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Vlk, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je zanalyzovat aktuální marketingovou strategii společnosti Sequent s.r.o. a na základě získaných informací představit návrh na vylepšení zejména marketingové komunikace. Práce je rozdělena do sedmi kapitol. V první kapitole byl představen hodinářský průmysl. Druhá kapitola je zaměřena na přiblížení společnosti Sequent s.r.o., její historii a současný profil. V rámci třetí kapitoly jsem zanalyzovala marketingový mix firmy. Čtvrtá kapitola byla zaměřena na srovnání s konkurencí pomocí ukazatelů představeným na začátku kapitoly. Analýza stávající marketingové strategie byla provedena v páté kapitole. Šestá kapitola byla věnována představení a vyhodnocení vlastního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a SWOT analýzy. Závěrečná část přináší návrhy na vylepšení marketingové strategie se zaměřením na marketingovou komunikaci společnosti. Hlavním přínosem práce jsou doporučení pro společnost, pomocí kterých by se měla zlepšit marketingová komunikace a zvýšit povědomí o značce.
Klíčová slova: marketing; marketingový mix; SWOT analýza; marketingová komunikace
Název práce: Marketing strategy of the company Sequent s.r.o. and the comparison with its competitors
Autor(ka) práce: Turpišová, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Vlk, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this bachelor thesis is to analyze the current marketing strategy of the company Sequent s.r.o. and based on the collected information to present a suggestion for its improvements, mainly in marketing communication. The thesis is divided into seven main chapters. In the first chapter, the watch industry was introduced. The second chapter is focused on Sequent s.r.o. company, its history, and its current profile. Within the scope of the third chapter was analyzed the marketing mix of the company. The fourth chapter consists of a comparison of the Sequent company within its main competitors. The analysis of the current marketing strategy is in the fifth chapter. The sixth chapter was focused on introducing and evaluating my research and SWOT analysis. The final part brings its suggestions for improving the marketing strategy with the focus on marketing communication of the company. The main benefit of the thesis are recommendations for the company, which should lead to improving marketing communication and brand awareness.
Klíčová slova: marketing; marketing mix; SWOT analysis ; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 9. 2019
Datum podání práce: 24. 4. 2020
Datum obhajoby: 27. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70553/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: