Vstup vybrané firmy na zahraniční trh

Název práce: Vstup vybranej firmy na zahraničný trh
Autor(ka) práce: Babiarčiková, Sabína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hinčica, Vít
Oponenti práce: Křenková, Eva
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto bakalárska práca je venovaná návrhu stratégie spoločnosti Footshop s.r.o. na slovinský trh. Teoretická časť je zameraná na preskúmanie motívov, ktoré firmy vedú k expanzii a k medzinárodnému obchodovaniu, ďalej sa zameriava na popis faktorov, ktoré musí firma zohľadniť a takisto, ktoré vplývajú na výber trhu. Následne je práca zacielená na detailnú deskripciu foriem vstupov, ktoré má firma pri tomto rozhodnutí k dispozícií, a na záver tejto časti, sa práca upriamuje na strategické prístupy vstupov firiem na zahraničné trhy. V praktickej časti sú využité základné manažérske nástroje a to SWOT a PESTEL analýza, spoločne s vlastnými parametrami prostredníctvom, ktorých sa ponúka výber konkrétnej formy vstupu na daný trh.
Klíčová slova: PESTEL analýza; zahraničný trh; Footshop s.r.o.; návrh stratégie; SWOT analýza
Název práce: Vstup vybrané firmy na zahraniční trh
Autor(ka) práce: Babiarčiková, Sabína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Hinčica, Vít
Oponenti práce: Křenková, Eva
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je věnovaná návrhu strategie společnosti Footshop s.r.o. na slovinský trh. Teoretická část je zaměřena na zkoumání motivů, které firmy vedou k expanzi a k mezinárodnímu obchodování, dále je zaměřená na popis faktorů, které musí firma zohlednit a rovněž, které ovlivňují výběr trhu. Následně je práce zacílená na detailní deskripci forem vstupů, které má firma při tomto rozhodnutí k dispozici, a na závěr této části, se práce zaměřuje na strategické přístupy vstupů firem na zahraniční trhy. V praktické části jsou využity základní manažerské nástroje, a to SWOT a PESTEL analýza, společně s vlastními parametry prostřednictvím, kterých se nabízí výběr konkrétní formy vstupu na daný trh.
Klíčová slova: Footshop s.r.o.; SWOT analýza; zahraniční trh; návrh strategie; PESTEL analýza
Název práce: The foreign market entry of particular company
Autor(ka) práce: Babiarčiková, Sabína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Hinčica, Vít
Oponenti práce: Křenková, Eva
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This bachelor thesis is devoted to the strategy proposal of the company Footshop s.r.o. to the Slovenian market. The theoretical part is focused on exploring the motives which lead companies to expansion and international trade, further focuses on the depiction of the factors that the company has to take into account and also affect market choice. Later on, the thesis is focused on a detailed description of the market entry modes that are kept at disposition, and in the end this part, the thesis targets the strategic approaches of the foreign market entry modes. In the practical part, the underlying managerial tools such as SWOT and PESTEL analysis are used, together with custom parameters through which the choice of a specific foreign market entry mode is provided.
Klíčová slova: PESTEL analysis; Footshop s.r.o.; SWOT analysis; foreign market; strategy proposal

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 9. 2019
Datum podání práce: 24. 4. 2020
Datum obhajoby: 26. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70516/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: