Obchodní strategie značky Peek & Cloppenburg na českém trhu

Název práce: Obchodní strategie značky Peek & Cloppenburg na českém trhu
Autor(ka) práce: Skrypnykova, Mariia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá oceněním obchodní strategie značky Peek & Cloppenburg na českém trhu. První část je věnovaná segmentaci trhu s oděvy a následnému popisu největších světových hráčů. V následující podkapitole je podrobně rozebrána problematika distribuci v maloobchodě. Pro vyhodnocení obchodních a marketingových aktivit společnosti jsou použité metody strategické analýzy: PESTLE, benchmarking, Porterův model pěti sil, analýza klíčových kompetencí, diagram rybí kostí a SWOT analýza. Teoretická část popisuje jednotlivé metody, praktická část využívá výsledky analýz pro ocenění vnějšího a vnitřního prostředí firmy Peek & Cloppenurg. Na základě výsledků provedených analýz je navřená SWOT strategie.
Klíčová slova: móda ; obchodní strategie; fashion retail; strategická analýza
Název práce: Trading strategy of the company Peek & Cloppenburg on the Czech market
Autor(ka) práce: Skrypnykova, Mariia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Sadílek, Tomáš
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The following bachelor theses is dealing with the assessment of trading strategy of the company Peek & Cloppenburg on the Czech market. The first part is dedicated to the segmentation of fashion market with following description of the world top players. The next subchapter details the issue of distribution in retail. In order to asset marketing and trade strategies of the company are used methods of strategic analysis such as PESTLE analysis, benchmarking, Porter’s five forces analysis, core competency analysis, fishbone diagram and SWOT analysis. Theoretical part of the theses describes single analysis while practical part uses outcomes of the analysis and assets external and internal environment of the firm Peek & Cloppenburg. Based on the results of the analysis is suggested the SWOT strategy.
Klíčová slova: strategic analysis; trading strategy; fashion retail; fashion

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 9. 2019
Datum podání práce: 24. 4. 2020
Datum obhajoby: 25. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70480/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: