Vybraný marketingový program firmy Plzeňský Prazdroj

Název práce: Vybraný marketingový program firmy Plzeňský Prazdroj
Autor(ka) práce: Vánik, Filip
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
V mojej záverečnej práci, ktorá má názov Vybraný marketingový program firmy Plzeňský Prazdroj som sa rozhodol zamerať na marketingovú stratégiu Volby sládkov. Výber tejto témy nie je náhodný, pretože budem vychádzať z pracovných skúseností nadobudnutých v spoločnosti Plzeňský Prazdroj na oddelení trade marketingu. Vďaka tomu som mal možnosť sa zapojiť do chodu programu Volba sládkov a vidieť čo všetko zahŕňa tvorba komunikačného mixu. Na základe analýzy marketingovej stratégie a trhu v Českej republike, bude mojím cieľom zhodnotiť súčasnú situáciu a navrhnúť opatrenia na zlepšenie marketingového mixu.
Klíčová slova: Volba sládkov; Plzeňský Prazdroj a.s.; marketingová stratégia; marketingový mix
Název práce: Chosen Marketing Program of a Company Plzeňský Prazdroj
Autor(ka) práce: Vánik, Filip
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
In my final bachelor thesis titled as "Chosen Marketing Program of a Company Plzeňský Prazdroj," I have decided to focus on a marketing strategy of a program called "Brewers Choice." The choice of this topic is not a coincidence, since it is based on my professional experience acquired from a company Plzeňský Prazdroj in a department of trade marketing. Regarding this experience I had an opportunity to work for the program "Brewers Choice," and find out what marketing communication is about. Based on an analysis of a market and a marketing strategy, my main goal is to evaluate current situation and to propose innovations to enrich its marketing mix.
Klíčová slova: Brewers Choice; Plzeňský Prazdroj; marketing strategy; marketing mix
Název práce: Vybraný marketingový program firmy Plzeňský Prazdroj
Autor(ka) práce: Vánik, Filip
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
V mé závěrečné práci, která má název Vybraný marketingový program firmy Plzeňský Prazdroj, jsem se rozhodl zaměřit na marketingovou strategii Volby sládků. Výběr tohoto tématu není však náhodou, neboť jsem vycházel z pracovních zkušeností získaných právě ve společnosti Plzeňský Prazdroj, a to konkrétně na oddělení trade marketing. Díky tomu jsem měl možnost zapojit se do program Volby sládků a detailně nahlédnout na tvorbu komunikačního mixu. Na základě analýzy marketingové strategie a trhu v České republice je mým cílem zhodnotit současnou situaci a navrhnout opatření na zlepšení marketingového mixu.
Klíčová slova: Volba sládků; Plzeňský Prazdroj; marketingová stratégie; marketingový mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 9. 2019
Datum podání práce: 24. 4. 2020
Datum obhajoby: 28. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70356/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: