Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností

Název práce: Personální marketing a employer branding vybraných hotelových společností
Autor(ka) práce: Šrámková, Adéla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Žufan, Jan
Oponenti práce: Hyan, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je komparace a zhodnocení online personálně-marketingových aktivit vybraných hotelových společností z pohledu vnějšího hodnotitele (uchazeče o zaměstnání). V současné době jsou online kanály využívány nejen pro hledání práce, ale také informací o zaměstnavateli či sdílení pracovních zkušeností. Internetový obsah týkající se zaměstnavatelů má významný vliv na rozhodování uchazečů o zájmu pro organizaci pracovat, a proto je diplomová práce zaměřena na budování značky zaměstnavatele na internetu. V teoretické části jsou nejprve vysvětleny pojmy personální marketing a employer branding. Stěžejním podkladem pro výzkumnou část práce je kapitola věnující se nástrojům a trendům, které se v tomto kontextu uplatňují. Pro vypracování výzkumu byly vybrány tři mezinárodní hotelové řetězce. Hlavním účelem praktické části je představit a analyzovat současné aktivity zvolených zaměstnavatelů na konkrétních internetových kanálech. Značka zaměstnavatele je hodnocena prostřednictvím kariérních stránek, pracovních portálů, sociálních sítí a recenzních serverů. V poslední kapitole jsou výsledky zkoumání porovnány a zhodnoceny.
Klíčová slova: employer branding; značka zaměstnavatele; pohostinství; personální marketing
Název práce: Personnel marketing and employer branding of selected hotel companies
Autor(ka) práce: Šrámková, Adéla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Žufan, Jan
Oponenti práce: Hyan, Kateřina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to compare and evaluate the online personnel-marketing activities of selected hotel companies from the perspective of external evaluator (job seeker). Currently, online channels are used not only for job search, but also for searching information about employers and sharing work experience. Online content related to employers has a significant influence on the decision-making of candidates regarding their interested in working for an organization. Therefore, the thesis is focused on building an employer's brand online.In the theoretical part, the terms personnel marketing and employer branding are explained. The fundamental basis for the practical part of the thesis is a chapter devoted to the tools and trends used in this context. The research is focused on three international hotel chains. The main purpose of the practical part is to present and analyse the current activities of selected employers on specific online channels. The employer's brand is evaluated through career websites, job portals, social networks and review sites. In the last chapter the results of the research are compared and evaluated.
Klíčová slova: personnel marketing; employer branding; employer brand; hospitality

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 8. 2019
Datum podání práce: 24. 4. 2020
Datum obhajoby: 4. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70300/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: