Nákupní chování

Název práce: Nákupní chování
Autor(ka) práce: Cordt, Daniel
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá nákupním chováním českého a německého spotřebitele v oblasti Chebska a Waldsassenu. Pomocí dotazníkového šetření zjišťuje podrobnosti o chování jak českých, tak německých spotřebitelů dané oblasti. Šetření je vyhodnoceno pomocí grafů, které vizualizují výsledek pro jeho lepší pochopení. Hlavním cílem práce je zjistit odpovědi na otázky co, proč, a kde nakupují Češi v Německu a Němci v ČR. Dalším cílem je zjistit proč někteří Češi v Německu nenakupují a naopak a také za jakých okolností by v zahraničí nakupovali. Z dotazníků vyšla najevo charakteristika nákupního chování Čechů nakupujících v Německu a Němců nakupujících v Čechách. Dále byl pomocí odpovědí získaných od respondentů zjištěn důvod proč v zahraničí nenakupují a za jakých okolností by tam nakupovali.
Klíčová slova: Spotřebitel; Nákupní chování; Kupní rozhodovací proces
Název práce: Shopping behaviour
Autor(ka) práce: Cordt, Daniel
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is focused on shopping behaviour of Czech and German consumers in the Cheb and Waldsassen area. By the means of custom survey, it examines the details of behaviours of both Czech and German consumers. For easier understanding, the survey is then evaluated through various graphs that visualize the results. The primary aim of the thesis is to find answers to the questions of what, why and where do Czechs shop in Germany and Germans shop in Czech Republic. Another aim is to find out why some Czechs do not shop in Germany and vice versa and under which circumstances would they do so. The results have concluded the specifics of shopping behaviour of Czechs shopping in Germany and Germans shopping in Czech Republic. Moreover, the results help to understand the reasons why some of them do not shop abroad and under which conditions they would change their behaviour.
Klíčová slova: Shopping behaviour; Purchasing decision-making proces; Consumer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 7. 2019
Datum podání práce: 24. 4. 2020
Datum obhajoby: 28. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70175/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: