Analýza spolupráce vybraných českých firiem s agentúrou CzechTrade

Název práce: Analýza spolupráce vybraných českých firiem s agentúrou CzechTrade
Autor(ka) práce: Vinklerova, Vanda
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bolotov, Ilya
Oponenti práce: Blažek, Vítězslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem diplomové práce Analýza spolupráce vybraných českých firem s agenturou CzechTrade je zhodnocení nástrojů k pomoci vstupu malých a středních podniků na francouzský trh. Vedlejším cílem je identifikace alternativy k agentuře CzechTrade. Diplomová práce se zaměřuje na spolupráci agentury CzechTrade při vstupu na francouzský trh dvou vybraných společností. Práce uvádí agenturu do kontextu institucí ekonomické diplomacie. Následně hodnotí, do jaké míry byly činnosti agentury dostačující k vstupu na francouzský, připadne jiný evropský trh a, zda v současnosti existuje alternativa k této proexportní agentuře.
Klíčová slova: SWOT; CzechTrade; Porterova analýza pěti sil
Název práce: Analýza spolupráce vybraných českých firiem s agentúrou CzechTrade
Autor(ka) práce: Vinklerova, Vanda
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Bolotov, Ilya
Oponenti práce: Blažek, Vítězslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of the thesis Analysis of the cooperation of selected Czech companies with the CzechTrade agency is the evaluation of tools to help the entry of small and medium-sized enterprises into the French market. A secondary goal is to identify an alternative to the CzechTrade agency. The thesis focuses on the cooperation of the CzechTrade agency in entering the French market of two selected companies. The work puts the agency in the context of economic diplomacy institutions. It then assesses the extent to which the activities of the agency were sufficient to enter the French or other European markets and whether there is currently an alternative to this pro-export agency.
Klíčová slova: SWOT; Porter's Five Forces; CzechTrade

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 6. 2019
Datum podání práce: 24. 4. 2020
Datum obhajoby: 28. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70047/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: