Analýza značky Lancome a její vnímání zákazníky

Název práce: Analýza značky Lancome a její vnímání zákazníky
Autor(ka) práce: Cardová, Hana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá analýzou luxusní kosmetické značky Lancôme, která je součástí portfolia značek světové kosmetické společnosti L´Oréal. Cílem práce je zanalyzovat značku Lancôme a na základě vlastního dotazníkového šetření zjistit, jak ji vnímají zákazníci a navrhnout aktivity na zlepšení. V teoretická části jsou vysvětleny základní marketingové pojmy jako je marketingový mix, SWOT analýza, marketingový výzkum, značka a její role v marketingu, její prvky, budování a strategické řízení značky. Tyto teoretické poznatky slouží jako podklad pro praktickou část. Praktická část se zaměřuje na značku Lancôme, zabývá se analýzou značky Lancôme z pohledu marketingového mixu, analýzou jejích konkurentů a také SWOT analýzou. Součástí praktické části je také vlastní výzkum formou dotazníkového šetření, jehož cílem je zjistit, jak zákazníci ve skutečnosti vnímají značku Lancôme. Na základě analýz a dotazníkového šetření jsou v závěrečné části práce předloženy návrhy a doporučení do budoucna.
Klíčová slova: značka; marketingový mix; značka Lancôme; luxusní kosmetika; vnímání značky
Název práce: Analysis of the brand Lancôme and its customer perception
Autor(ka) práce: Cardová, Hana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Volfová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Master´s thesis deals with the analysis of the luxury cosmetic brand Lancôme, which is part of the brand portfolio of the global cosmetic company L´Oréal. The goal of the thesis is to analyze the brand Lancôme and, to find out based on a questionnaire survey how customers perceive the brand and also to suggest activities for improvement. The theoretical part explains the basic marketing terms such as marketing mix, SWOT analysis, marketing research, a brand and its role in marketing, its elements, brand building, and strategic brand management. These theoretical findings serve as a basis for the practical part. The practical part focuses on the brand Lancôme, analyzes the brand from the point of view of the marketing mix, includes the competitor analysis and also the SWOT analysis. The questionnaire survey is also part of the practical part, which aims to find out how customers actually perceive the brand. Based on the analysis and the questionnaire survey, suggestions and recommendations for the future are presented in the final part of the thesis.
Klíčová slova: marketing mix; brand; brand perception; luxury cosmetic; brand Lancôme

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 6. 2019
Datum podání práce: 24. 4. 2020
Datum obhajoby: 26. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69955/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: