Srovnání dopadu PPC reklam na generace Baby Boomers, X, Y a Z

Název práce: Srovnání dopadu PPC reklam na generace Baby Boomers, X, Y a Z
Autor(ka) práce: Černovská, Helena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Rehn, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá srovnáním dopadů PPC reklam na generace Baby boomers, X, Y a Z. Cílem práce je na základě kvantitativního výzkumu analyzovat a porovnat rozdíly působení PPC reklam na generace Baby boomers, X, Y a Z. Teoretická část se zabývá internetovým marketingem, PPC reklamou, použitím informačních a komunikačních technologií v České republice. Dále jsou v teoretické části definovány jednotlivé generace. Praktická část obsahuje kvantitativní a kvalitativním výzkum, na jejichž základě jsou v závěru analyzovány a porovnány rozdíly působení PPC reklam na generace Baby boomers, X, Y a Z.
Klíčová slova: Generační marketing; Online marketing; Generace Baby boomers, X, Y, Z; PPC reklama
Název práce: Comparison of the impact of PPC advertising on the generation of Baby Boomers, X, Y and Z
Autor(ka) práce: Černovská, Helena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Rehn, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is focused on analysis and comparison of impacts of the PPC advertisement on the generation Baby boomers, X, Y and Z. The aim of this thesis is to compare and analyse differences between impacts of the PPC advertisement based on quantitative and qualitative research. The theoretical part of the work is focused on defining online marketing, PPC advertising, informational and communicational technologies environment in the Czech Republic and mainly of each generation. Based on quantitative and qualitative research, the practical part analyses and compares the effects of PPC advertising on the Baby boomers, X, Y and Z generations.
Klíčová slova: PPC advertisement; Online marketing; Generation Baby boomers, X, Y, Z; Generational marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 5. 2019
Datum podání práce: 24. 4. 2020
Datum obhajoby: 28. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69875/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: