Vnímání vybrané značky mileniály

Název práce: Vnímanie vybranej značky mileniálmi
Autor(ka) práce: Paprčiaková, Karin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práca sa zaoberá vnímaním značky AVON mileniálmi v rámci českého kozmetického trhu. Hlavným cieľom práce je identifikácia postoja mileniálov k značke AVON a k nákupu jej produktov na danom trhu. Sekundárne ciele následne spočívajú v zhodnotení atraktívnosti marketingových aktivít AVONu pre zvolený segment a formulácií odporúčaní pre zlepšenie jeho postoja k danej značke. Teoretické kapitoly práce sú venované problematike značky, disciplínam marketingovej komunikácie a charakteristike mileniálov ako cieľovej skupiny. Náplňou praktickej časti je predstavenie spoločnosti AVON a jej pôsobenia na českom trhu, a následne, realizácia vlastného výskumu na vzorke respondentiek vo veku 18-25 rokov. Na záver sú formulované odporúčania pre zlepšenie vnímania značky AVON mileniálmi.
Klíčová slova: značka; vnímanie značky; kozmetika; mileniáli
Název práce: Perception of Pre-Selected Brand by Millenials
Autor(ka) práce: Paprčiaková, Karin
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The diploma thesis investigates perception of AVON brand by Millenials within the Czech cosmetics market. The main goal of the thesis is identification of Millenials' attitute toward the AVON brand and purchases of its products on the particular market. Secondary goals consist of attractivity evaluation of marketing activities of AVON for Millenials and formulating recommendations for improvement of their attitude toward the brand. Theoretical chapters of the thesis are devoted to brand issues, marketing-communications disciplines and characteristics of Millenials as the target group. Content of the practical part is introduction of the AVON company followed by realization of own research on the sample of female respondents within the age range of 18-25 years old. Ultimately, recommendations for AVON brand Millenials-perception improvement are formulated.
Klíčová slova: Millenials; Brand Perception; Cosmetics; Brand
Název práce: Vnímání vybrané značky mileniály
Autor(ka) práce: Paprčiaková, Karin
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Diplomová práce se zaobírá vnímáním značky AVON mileniály v rámci českého kosmetického trhu. Hlavním cílem práce je identifikace postoje mileniálů ke značce a nákupu jejích produktů na daném trhu. Dílčí cíle následně spočívají ve zhodnocení atraktivity marketingových aktivit AVONu pro zvolený segment a formulaci doporučení pro zlepšení jeho postoje ke značce. Teoretické kapitoly práce jsou věnovany problematice značky, disciplínám marketingové komunikace a charakteristice mileniálů jako cílové skupiny. Náplní praktické části je představení společnosti AVON a jejího působení na českém trhu, a následně, realizace vlastního výzkumu na vzorku respondentek ve věku 18-25 let. Na závěr jsou formulována doporučení pro zlepšení vnímání značky AVON mileniály.
Klíčová slova: vnímání značky; mileniály ; značka; kosmetika

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 5. 2019
Datum podání práce: 24. 4. 2020
Datum obhajoby: 26. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69870/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: