Obchodní koncept společnosti Kofola a.s. s přihlédnutím k CSR

Název práce: Obchodní koncept společnosti Kofola a.s. s přihlédnutím k CSR
Autor(ka) práce: Smolková, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Müller, Štěpán
Oponenti práce: Procházka, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce bylo charakterizovat obchodní koncept společnosti Kofola a.s. a zjistit, zda veřejnost tuto společnost vnímá jako společensky odpovědnou. Teoretická část se zabývá trhem nealkoholických nápojů v České republice a historií společnosti. Praktická část je věnována charakteristice obchodního konceptu společnosti, jejím CSR aktivitám a vlastnímu výzkumu.
Klíčová slova: CSR; Kofola; obchodní koncept
Název práce: Sales concept and CSR of company Kofola a.s
Autor(ka) práce: Smolková, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Müller, Štěpán
Oponenti práce: Procházka, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this master thesis is to characterise sales concept of company Kofola a.s. and analyse the perception of CSR activities of this company. The theoretical part focuses on the non-alcoholic-beverages market and history of the company. The main task of the practical part is to analyse the sales concept and to provide information about the CSR activities of the company and their perception by the public.
Klíčová slova: sales concept; CSR; Kofola

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 2. 2019
Datum podání práce: 24. 4. 2020
Datum obhajoby: 29. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/68657/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: