Marketingová strategie neziskové organizace AFS

Název práce: Marketingová strategie neziskové organizace AFS
Autor(ka) práce: Muschaliková, Dominika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Král, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií neziskové organizace AFS. První část se zabývá marketingem v neziskovém sektoru a marketingovou strategií neziskových organizací teoreticky. Druhá část obsahuje charakteristiku marketingové strategie neziskové organizace AFS. Dále jsou zde využity výsledky dvou dotazníků – mezi absolventy zahraničních pobytů, které AFS pořádá a mezi středoškolskými studenty, na jejichž základě je marketingová strategie posuzována. Výsledkem tohoto posouzení je identifikace silných a slabých stránek aktuální strategie a současně jsou dána doporučení do budoucnosti.
Klíčová slova: AFS; marketing; neziskový sektor; Nezisková organizace; Marketingová strategie
Název práce: Marketing Strategy of the Non-profit AFS
Autor(ka) práce: Muschaliková, Dominika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Král, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the marketing strategy of the non-profit organisation AFS. The first part of it is concerned with marketing in the non-profit segment and the marketing strategies of non-profit organisations in general. The second part includes a characterization of the marketing strategy of the non-profit organisation AFS. Furthermore, the results of two questionnaires done amongst alumni and middle school students are used to provide inside about the marketing strategy that is currently in place. The aim is to identify strong and weak aspects of the strategy and to provide suggestions on possible improvements.
Klíčová slova: Non-profit organization; Marketing Strategy; AFS; Marketing; Non-profit Sector

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 10. 2018
Datum podání práce: 24. 4. 2020
Datum obhajoby: 25. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/67094/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: