Vybraný segment trhu volnočasových aktivit

Název práce: Vybraný segment trhu volnočasových aktivit
Autor(ka) práce: Fléglová, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá analýzou pražského trhu multikin a chováním vybraného segmentu spotřebitelů na tomto trhu, kterým jsou mladí lidé ve věku 15-29 let. Práce poskytuje shrnutí vývoje sítě kin v České republice a současných trendů v tomto odvětví. Struktura pražského trhu multikin je analyzována na Porterově modelu 5 konkurenčních sil. Provozovatelé multikin jsou dále srovnáni na základě různých faktorů, stejně tak jsou rozebrány a srovnány jejich marketingové mixy (7P). Součástí práce je i vlastní marketingový výzkum vybraného segmentu, který byl proveden online dotazníkovým šetřením. Po shrnutí výsledků je uvedeno několik doporučení a návrhů na zlepšení.
Klíčová slova: multikino; provozovatelé multikin; pražský trh multikin; marketingový mix služeb
Název práce: Selected segment of leisure activity market
Autor(ka) práce: Fléglová, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor’s thesis focuses on the analysis of the Prague multiplex cinema market and the behavior of a selected segment of consumers in this market, which are young people aged between 15 and 29. The thesis provides a summary of the development of the cinema network in the Czech Republic and introduces some current trends in this sector. The structure of the Prague multiplex cinema market is analyzed using the Porter’s model of 5 competitive forces. Multiplex cinema operators are further compared based on various factors, their marketing mixes (7P) are analyzed and compared as well. Marketing research of the selected segment is also a part of the thesis. It was carried out by an online questionnaire survey. After summarizing the results, some recommendations and suggestions for improvement are given.
Klíčová slova: multiplex cinema operators; multiplex ciema; service marketing mix; Prague multiplex cinema market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 9. 2018
Datum podání práce: 24. 4. 2020
Datum obhajoby: 2. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66907/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: