Analýza závislosti návštěvnosti tyrolských středisek na aktivitách na sociálních sítích

Název práce: Analýza závislosti návštěvnosti tyrolských středisek na aktivitách na sociálních sítích
Autor(ka) práce: Böhmová, Magdalena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Herget, Jan
Oponenti práce: Benediktová, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se věnuje analýze závislosti návštěvnosti tyrolských středisek na aktivitě na sociálních sítích. Nejprve definuje samotnou destinaci coby jednotku systému cestovního ruchu a věnuje se jejímu managementu. Následně se zaměří na destinační marketing zejména z hlediska online marketingu a sociálních médií. V praktické části nejprve zmapuje fungování, strukturu a marketing organizace destinačního managementu, poté i přesným datům z oblasti cestovního ruchu a příjezdů do destinace - a to vše na příkladu destinace Tyrolsko. V poslední části dojde k analýze tyrolských středisek a závislosti jejich návštěvnosti na jejich aktivitě na sociálních sítích.
Klíčová slova: Destinační marketing; Tyrolsko; Korelační analýza; Marketing na sociálních sítích
Název práce: Analysis of the dependence of the arrivals to Tyrolean tourism centers on their activities on social networks
Autor(ka) práce: Böhmová, Magdalena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Herget, Jan
Oponenti práce: Benediktová, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis analyses the dependence of the arrivals to Tyrolean tourism centers on their activities on social networks. The first chapter describes the definitions, meanings, roles and management of destinations. The next chapter moves one to one of the most important role of a destination management organization: Destination marketing, mainly from the online and social media perspective. The third chapter describes the structure, functions and marketing based on the example of Tyrol and collects data about the destinations social media channels and arrival statistics. Based on this data, the last chapter provides an analysis of the dependence of the arrivals to Tyrolean tourism centers on their activities on social networks through a correlation analysis.
Klíčová slova: Social Media Marketing; Destination marketing; Tyrol; correlation analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 9. 2018
Datum podání práce: 25. 4. 2020
Datum obhajoby: 2. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66740/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: