Strategie marketingu v sociálních médiích tureckých leteckých společností

Název práce: Social media marketing strategies of Turkish airline companies
Autor(ka) práce: Yungevis, Mehmet Berkay
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Machek, Martin
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Social media is growing rapidly and companies have started to take advantage of the benefits of social media. Companies developed different strategies in order to get more engagement and use social media effectively. The goal of this thesis was to analyze the selected Turkish airline companies’ activities on Facebook and Twitter platforms. Based on the result, recommendations were provided for selected companies in order to improve their Facebook and Twitter platforms’ content. For this purpose, 502 Facebook posts and 574 Twitter posts of the three airline companies within the period of 1st April 2019-1st April 2020 were analyzed by the content analysis method.As a result, two main categories were observed that selected Turkish airline companies used and the engagement rate of the categories was different for both platforms. Besides, no positive relationship was found between activeness of companies on social media platforms (i.e. post frequencies and the number of followers) and engagement rates.
Klíčová slova: communication; Social media strategies; Turkish airline companies; Pegasus Airlines; Turkish Airlines; SunExpress
Název práce: Strategie marketingu v sociálních médiích tureckých leteckých společností
Autor(ka) práce: Yungevis, Mehmet Berkay
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Machek, Martin
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Sociální média rychle rostou a firmy tak začaly využívat jejich výhod. Firmy aplikují různé strategie, aby získaly větší angažovanost zákazníků a účinně využívaly sociální média.Cílem této práce je analyzovat aktivity vybraných tureckých leteckých společností na platformách Facebook a Twitter. Na základě výsledků navrhnout doporučení pro zlepšení obsahu na těchto platformách. Za tímto účelem bylo analyzováno metodou obsahové analýzy 502 příspěvků na Facebooku a 574 příspěvků na Twitteru tří leteckých společností v období od 1. dubna 2019 do 1. dubna 2020.Výsledky analýzy ukázaly na dvě hlavní kategorie příspěvků, které použily vybrané turecké letecké společnosti. Míra zapojení uživatelů u obou kategorií byla pro obě platformy odlišná. Kromě toho nebyl nalezen žádný pozitivní vztah mezi aktivitou společností na platformách sociálních médií (tj. frekvencí publikování příspěvků a počtu sledujících) a mírou zapojení.
Klíčová slova: Turkish Airlines; Pegasus Airlines; Strategie v sociálních médiích; Turecké letecké společnosti; komunikace; SunExpress

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 4. 2019
Datum podání práce: 29. 4. 2020
Datum obhajoby: 2. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69543/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: