NPS analýza loajality zaměstnanců

Název práce: NPS analýza loajality zaměstnanců
Autor(ka) práce: Belzová, Darina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Dlouhý, Martin
Oponenti práce: Kuncová, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřená na otázku ohledně NPS analýzy loajality zaměstnanců, která nahrazuje otázky z klasických průzkumů na dotazování spokojenosti. Průzkum probíhal v jedné velké společnosti v České republice v dubnu roku 2019. Mimo samostatnou analýzu jsou popsány jednotlivé způsoby dotazování. V teoretické části je vysvětlení metody NPS, popis metod z vícekriteriální analýzy, konkrétně při výběru kardinálních informací. Zaměřeno hlavně na metodu pořadí, bodovací metodu, metodu párového srovnání kritérií a metodu kvantitativního párového srovnání kritérií. V praktické části je vytvořen index spokojenosti pro korelaci NPS s otázkami z průzkumu a je vyřešeno, zda je možné, aby jedna otázka nahradila řadu jiných otázek. Práce shrnuje doporučení pro společnost, kdy může v budoucnu poskytovat dotazník pouze o jedné otázce.
Klíčová slova: index spokojenosti; NPS; bodovací metoda
Název práce: Net Promoter Score analysis of employees' loyalty
Autor(ka) práce: Belzová, Darina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Dlouhý, Martin
Oponenti práce: Kuncová, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
My diploma thesis addresses a topic of Net Promoter Score analysis of employees' loyalty that substitutes questions from traditional engagement surveys. The survey was conducted in a big Czech company in April 2019. Apart from the analysis itself it also depicts individual methods of questionings. The theoretical part describes NPS method, multicriterial analysis methods, namely when selecting cardinal information. This part concentrates mainly on sequence method, scoring method, method of pairwise criteria comparison, and qualitative pairwise criteria comparison method. The practical part contains an engagement index for correlation between NPS and survey questions. It also shows that it is possible for one question to substitute a set of questions. The thesis summarises a recommendation whereby a company can have a one-question survey only.
Klíčová slova: sequence method; engagement index; Net Promoter Score

Informace o studiu

Studijní program / obor: Kvantitativní metody v ekonomice/Ekonometrie a operační výzkum
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra ekonometrie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 9. 2019
Datum podání práce: 1. 9. 2020
Datum obhajoby: 8. 9. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70742/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: