Strategická analýza firmy Lidl Česká republika v.o.s

Název práce: Strategická analýza firmy Lidl Česká republika v.o.s
Autor(ka) práce: Čákora, Tadeáš
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Smrčka, Luboš
Oponenti práce: Schönfeld, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá strategickou analýzou firmy Lidl Česká republika v.o.s. Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit pozici firmy na trhu s ohledem na hlavní konkurenční firmy v odvětví. Práce se dělí na dvě části na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje nástroje externí a interní analýzy. Praktická část identifikuje a vyhodnocuje silné a slabé stránky uvnitř firmy, dále příležitosti a hrozby v okolí firmy. V rámci externí analýzy jsou využity následující nástroje: Porterův model 5 sil, mapa konkurenčních skupin, analýza konkurence, PESTLE analýza, analýza odvětví firmy. Analýza interního prostředí zahrnuje: finanční analýza, VRIO analýza. Dále je provedena i SWOT analýza. Závěr práce obsahuje výsledky strategické analýzy a následná doporučení.
Klíčová slova: Lidl Česká republika v.o.s.; strategická analýza; SWOT analýza; externí analýza; interní analýza
Název práce: Strategic analysis of Lidl Česká republika v.o.s
Autor(ka) práce: Čákora, Tadeáš
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Smrčka, Luboš
Oponenti práce: Schönfeld, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with a strategic analysis of Lidl Czech Republic v.o.s. The main aim of this thesis is to evaluate the position of the company on the market with respect to the main competitors in the industry. The thesis is divided into two parts into a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the tools of external and internal analysis. The practical part identifies and evaluates strengths and weaknesses within the company, as well as opportunities and threats around the company. The following tools are used in the external analysis: Porter's 5 forces model, competitive groups map, competition analysis, PESTLE analysis, company industry analysis. Internal environment analysis includes: financial analysis, VRIO analysis. SWOT analysis is also performed. The conclusion contains the results of strategic analysis and subsequent recommendations.
Klíčová slova: internal analysis; Lidl Česká republika v.o.s.; strategic analysis; SWOT analysis; external analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2019
Datum podání práce: 4. 5. 2020
Datum obhajoby: 3. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/70830/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: