Zavádění nového výrobku firmy DK Open, s.r.o. na trh

Název práce: Zavádění nového výrobku firmy DK Open, s.r.o. na trh
Autor(ka) práce: Bidlová, Karolína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kozlová, Taťána
Oponenti práce: Nováček, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Teoreticko-metodologická část je věnována problematice marketingového mixu, novému výrobku, SWOT analýze, analýze konkurence, segmentaci trhu a popisu kroků procesu zavádění nového výrobku na trh. V praktické části je představena společnost DK OPEN, spol. s r. o., dále jsou aplikovány analýzy z teoretické části na zmiňovanou společnost. Na základě analýz je doporučeno firmě zavést konkrétní výrobek. V závěru je navrhnut marketingový mix tohoto nového výrobku.
Klíčová slova: změna výrobkového portfolia společnosti; charakteristika společnosti; proces vývoje nových výrobků; nový výrobek; marketingový mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 6. 2008
Datum podání práce: 14. 6. 2008
Datum obhajoby: 2. 9. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/9963/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: