Výzkum zákaznické spokojenosti v kavárně Café Telč

Název práce: Výzkum zákaznické spokojenosti v kavárně Café Telč
Autor(ka) práce: Stiborová, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Kyselová, Karolina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá výzkumem zákaznické spokojenosti ve vybrané kavárně Café Telč. Teoretická část je zaměřena na spokojenost zákazníků, její měřitelnost a řízení vztahu se zákazníky. Dále je popsán proces marketingového výzkumu a výzkumné metody. Praktická část se věnuje postupu a realizaci marketingového výzkumu ve zvolené kavárně. Dotazníkovým šetřením byla sesbírána data od respondentů, která byla následně pomocí analýz vyhodnocena. V závěru praktické části jsou uvedena doporučení na základě získaných dat.
Klíčová slova: Zákaznická spokojenost; Marketingový výzkum; Řízení vztahů se zákazníky; Dotazníkové šetření
Název práce: Research of customer satisfaction in a coffee bar The Cafe Telc
Autor(ka) práce: Stiborová, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Kyselová, Karolina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to analyze customer satisfaction in a coffee bar, The Cafe Telc. The theoretical part is focused on customer satisfaction, its measurability and customer relationship management. Other chapters describe procedure of marketing research and research methods used. The practical part deals with the process and implementation of marketing research in the coffee bar. The questionnaire survey collected data from the respondents, which was subsequently evaluated using the specified analysis. In the conclusion of the practical part there are recommendations based on collected and analyzed data.
Klíčová slova: Marketing research; Customer satisfaction; Questionnaire survey; Customer relationship management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 4. 2019
Datum podání práce: 4. 5. 2020
Datum obhajoby: 27. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/69522/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: