Ocenění klienta v bankovní organizaci

Název práce: Ocenění klienta v bankovní organizaci
Autor(ka) práce: Šárka, Jakub
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Novotný, Ota
Oponenti práce: Moravec, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá možnostmi ocenění klienta v bankovní organizaci na základě klientské aktivity. Cílem je navrhnout takový systém, který klienta ohodnotí a zajistí propagaci výsledků do okolního světa. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou popsány metody na zjištění hodnoty klienta, jako je RFM, CVM či CLV a dále popsány ukazovatele zákaznické spokojenosti NPS. Dále je popsána aktuální situace na finančním trhu z produktových dimenzí uvažovaných v práci. V praktické části jsou řešeny otázky, jaká data lze použít a kde jej získat. Dále je popsán způsob jejich vyhodnocení a dostupnosti jak pro pracovníky organizace, tak pro její klienty. V poslední části jsou i stanoveny finanční mantinely na základě vyhodnocených statistik.
Klíčová slova: banka; ocenění; klient; RFM; CLV; NPS; segmentace; pojištění; internetové bankovnictví; CVM
Název práce: Client's award in a valuation organization
Autor(ka) práce: Šárka, Jakub
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Novotný, Ota
Oponenti práce: Moravec, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with the possibilities of valuing a client in a banking organization based on client activity. The aim is to design a system that will evaluate the client and ensure that the results are promoted to the outside world. The thesis is divided into theoretical and practi-cal part. In the theoretical part there are described methods for determining the value of the client, such as RFM, CVM or CLV and further described the customer satisfaction indica-tors of NPS. Next, the current situation on the financial market from the product dimensi-ons considered in the lecture is described. The practical part deals with questions, what data can be used and where to get it. Furthermore, the way of their evaluation and availability for the employees of the organization and its clients. In the last part, the financial limits based on the evaluated statistics are also determined.
Klíčová slova: valuation ; client; CVM; NPS; CLV; bank; segmentation; internet Banking; insurance; RFM

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 6. 2018
Datum podání práce: 4. 5. 2020
Datum obhajoby: 8. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/66277/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: