Strategická analýza vybrané společnosti (HOCHTIEF CZ)

Název práce: Strategická analýza vybranej spoločnosti HOCHTIEF CZ
Autor(ka) práce: Kotríková, Bianka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Dvořáček, Jiří
Oponenti práce: Demkov, Jaroslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom tejto bakalárskej práce je previesť strategickú analýzu stavebnej spoločnosti HOCHTIEF CZ za použitia vybraných metód strategickej analýzy a následne zhodnotiť faktory, ktoré majú vplyv na napredovanie spoločnosti, a to či už pozitívne alebo negatívne. Práca je rozdelená na dve časti, teoretickú a praktickú. V teoretickej časti sú za pomoci odbornej literatúry definované pojmy a metódy, ktoré sú pre vypracovanie strategickej analýzy relevantné. V praktickej časti sú vybrané metódy analýzy aplikované na spoločnosti HOCHTIEF CZ a popísané jednotlivé výstupy z nich. Potom nasleduje syntéza zistených poznatkov. V závere práce je posúdená pozícia spoločnosti trhu a jej celková konkurencieschopnosť, taktiež sú formulované odporúčania s možným prínosom pre management a vlastníkov spoločnosti.
Klíčová slova: Strategická analýza; PESTLE analýza; HOCHTIEF CZ; Analýza vnútorných zdrojov; SWOT analýza
Název práce: Strategic analysis of selected company HOCHTIEF CZ
Autor(ka) práce: Kotríková, Bianka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Dvořáček, Jiří
Oponenti práce: Demkov, Jaroslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to develop a strategic analysis of the construction company HOCHTIEF CZ by using selected methods of the analysis and then evaluate the factors that affect the progress of the company, either positively or negatively. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the concepts and methods which are relevant for strategic analysis are defined. They are based on academic literature. In the practical part, selected methods of the analysis are applied to the construction company HOCHTIEF CZ and the final outputs of them are described. Afterwards follows the synthesis of the findings. At the end of the thesis, the market position of the company and its overall competitiveness is assessed. Some recommendations with possible benefit for the management and owners of the company are also formulated.
Klíčová slova: Strategic analysis; PESTLE analysis; HOCHTIEF CZ; Analysis of internal resources; SWOT analysis
Název práce: Strategická analýza vybrané společnosti (HOCHTIEF CZ)
Autor(ka) práce: Kotríková, Bianka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Dvořáček, Jiří
Oponenti práce: Demkov, Jaroslav
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem této práce je provést strategickou analýzu stavební společnosti HOCHTIEF CZ za použití vybraných metod strategické analýzy a následně vyhodnotit faktory, které mají vliv na pokrok společnosti, a to ať už pozitivní nebo negativní. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury definovány pojmy a metody, které jsou pro vypracování strategické analýzy relevantní. V praktické části jsou vybrané metody analýzy aplikovány na společnosti HOCHTIEF CZ a popsány jednotlivé výstupy z nich. Potom následuje syntéza zjištěných poznatků. V závěru práce je posouzena pozice společnosti na trhu a její celková konkurenceschopnost, taktéž jsou formulovány doporučení s možným přínosem pro management a vlastníky společnosti.
Klíčová slova: Strategická analýza; PESTLE analýza; HOCHTIEF CZ; Analýza vnitřních zdrojů; SWOT analýza

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 12. 2019
Datum podání práce: 8. 5. 2020
Datum obhajoby: 3. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71979/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: