Vnímání značky elektroniky Honor mezi obyvateli České republiky

Název práce: Vnímání značky elektroniky Honor mezi obyvateli České republiky
Autor(ka) práce: Pospíšilová, Pavlína
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Brázdil, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je návrh změn v marketingové komunikaci značky Honor na základě průzkumu marketingové komunikace této značky a jejího hlavního konkurenta Xiaomi a analýzy vnímání těchto dvou značek.V teoretické části byly nejprve vymezeny základní pojmy týkající se značky a jejího řízení, dále pak prvky a způsoby marketingové komunikace. V praktické části byla zmapována marketingová komunikace značek Honor a Xiaomi. Následně byl zanalyzován primární výzkum v podobě dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 389 respondentů. Kromě analýzy prvního stupně byla také provedena faktorová, shluková a kontingenční analýza v programu SPSS. Zde bylo odhaleno a popsáno 6 segmentů a vybrané segmenty byly následně zahrnuty do doporučení pro budoucí komunikaci značky Honor.
Klíčová slova: Značka; Positioning; Marketingová komunikace
Název práce: Perception of Honor in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Pospíšilová, Pavlína
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Brázdil, Stanislav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of this Master Thesis is to offer changes in the communication of the mobile phone brand Honor. The study is based on the mapping of the marketing communication of the brand and its main competitor Xiaomi as well as the analysis of both brands‘ preception.At first, the theoretical part defines the basic concepts of brand, branding, elements and methods of marketing communication. Then, the practical part maps the marketing communication of the Honor and Xiaomi brands. Subsequently, the primary research from the questionnaire survey, which was taken by 389 respondents, was analyzed. Once the analysis of the first stage had been completed, the factor, cluster and contingency study were performed in the SPSS program. 6 segments were revealed and described. These selected segments were consequently included in the recommendation for the future marketing communication of Honor.
Klíčová slova: Brand; Positioning; Marketing Communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 10. 2019
Datum podání práce: 7. 5. 2020
Datum obhajoby: 10. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71843/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: