Vliv stratifikační výrobkové symboliky na spotřební chování

Název práce: Vplyv stratifikačnej výrobkovej symboliky na spotrebné správanie
Autor(ka) práce: Skala, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto bakalárska práca je zameraná na sledovanie vplyvu výrobkovej symboliky na spotrebné správanie. Cieľom práce je overiť ako výrobková symbolika ovplyvňuje spotrebné správanie a aké typy spotrebiteľov z Českej a Slovenskej republiky prikladajú výrobkovej symbolike veľkú váhu. Teoretická časť zahŕňa charakterizovanie motivácií spotrebiteľov a faktorov, ktoré ovplyvňujú rozhodovanie spotrebiteľa. V praktickej časti sú pomocou projektu MML TGI a vlastného výskumu skúmané vplyvy výrobkovej symboliky na spotrebné správanie a reakcie spotrebiteľov na vystavenie sa týmto vplyvom. Zistené informácie sú použité na modeláciu ideálneho spotrebiteľa podliehajúceho vplyvu výrobkovej symboliky.
Klíčová slova: motivácia; osobnosť; spotrebiteľ; výrobková symbolika
Název práce: Vliv stratifikační výrobkové symboliky na spotřební chování
Autor(ka) práce: Skala, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je zaměřena na sledování vlivu výrobkové symboliky na spotřební chování. Cílem práce je ověřit jak výrobková symbolika ovlivňuje spotřební chování a jaké typy spotřebitelů z České a Slovenské republiky přikládají výrobkové symbolice velkou váhu. Teoretická část zahrnuje charakterizování motivací spotřebitelů a faktorů, které ovlivňují rozhodování spotřebitele. V praktické části jsou pomocí projektu MML TGI a vlastního výzkumu zkoumány vlivy výrobkové symboliky na spotřební chování a reakce spotřebitelů na vystavení se těmto vlivům. Zjištěné informace jsou použity k modelaci ideálního spotřebitele podléhajícího vlivu výrobkové symboliky.
Klíčová slova: motivace; osobnost; spotřebitel; výrobková symbolika
Název práce: Influence of stratified product symbolism on consumer behaviour
Autor(ka) práce: Skala, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
This bachelor thesis is focused on monitoring the influence of product symbolism on consumer behaviour. The aim of the work is to determine how product symbolism influences consumer behaviour and what types of consumers from the Czech and Slovak Republics ascribe significant importance to product symbolism. The theoretical part includes the characterization of consumer motivations and factors that influence consumer decision-making. In the practical part, using the MML TGI project and our own research, the effects of product symbolism on consumer behaviour and consumer reactions to exposure to these influences are investigated. The obtained information is used to model the ideal consumer subject to the influence of product symbolism.
Klíčová slova: motivation; consumer; personality; product symbolism

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 12. 2019
Datum podání práce: 9. 5. 2020
Datum obhajoby: 27. 5. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72699/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: