Návrh modelové aplikace pro řízení distribuce zboží pro supermarkety

Název práce: Návrh modelové aplikace pro řízení distribuce zboží pro supermarkety
Autor(ka) práce: Pavlů, Vojtěch
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Bruckner, Tomáš
Oponenti práce: Vencovský, Filip
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V této práci je popsán celý vývoj komunikačního nástroje pro správu výměny dat mezi supermarketem (či jiným obdobným prodejcem) a zákazníkem. Tento vývoj počíná od popisu odvětví a podniku v tomto odvětví, stanovením důležitých oblastí, které je třeba při tvorbě nástroje zpracovat, samotným vývojem a testováním vytvořených komponent.Konkrétní analýza se sestává z marketingových nástrojů určených k mapování silných a slabých stránek podniku, faktorů působících na podnik v odvětví a základního zkoumání vzorců chování spotřebitele.Formulace rámce systému je tvořena pomocí procesů v notaci EPC, z nichž je formulován návrh řešení včetně univerzální klient-server platformy pro umožnění prakticky libovolné komunikace v rámci podniku. Ta je tvořena v jazyce Java a nad ní je sestaven soubor nástrojů pro naplnění potřeb samotné komunikace mezi stanovenými subjekty, a to s podporou pro desktop. Při vývoji autor uvažoval i jistý druh zabezpečení a to především pomocí protokolu SSL/TLS pro předejití bezpečnostním trhlinám typu Man in the Middle. V rámci práce je také navrženo několik testů, jejichž úspěšné splnění lze považovat za naplnění cílů této práce.
Klíčová slova: Supermarket; Java; Vývoj; Klient-server; SSL/TLS; Business strategie
Název práce: Supermarket Goods Distribution Management Application Designing
Autor(ka) práce: Pavlů, Vojtěch
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Bruckner, Tomáš
Oponenti práce: Vencovský, Filip
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This paper contains the whole customer-supermarket (or any other similar vendor) communication instrument development from analysis of the market and a general business in the market, main scope of the business to the code transformation and the created components testing.The market analysis consists of the result of marketing tools for indication and definition of business' strengths and weaknessess, the business influencing factors and general consumer behavior description.The process chains of the main business system scope are defined using EPC notation. These are used for versatile client-server platform assembly to provide arbitrary enterprise communication. The platform is created in programming language of Java (for desktop by default) and is used for building higher-level communication tools meant to be used by entities of the business. This thesis also contains a set of basic tests of which the successful goals completion of this paper indicates.While developing, the author reflects needs of basic and general security systems and develops communication channels establishing concept using SSL/TLS protocol for the Man in the Middle type of attack prevention.
Klíčová slova: Supermarket; Java; Development; Client-Server; SSL/TLS; Business strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Aplikovaná informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 10. 2019
Datum podání práce: 10. 5. 2020
Datum obhajoby: 17. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/71073/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: