Komunikační strategie startupového projektu Colibri

Název práce: Komunikační strategie startupového projektu Colibri
Autor(ka) práce: Le, Phuong Thao
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Klusoň, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá tvorbou vhodné komunikační strategie pro startupový projekt Colibri s cílem prodeje alespoň pěti licencí v rámci prvního měsíce od spuštění kampaně.Obsah je rozdělen do tří částí. Nejprve jsou popsána východiska pro tvorbu komunikační strategie a je definován produkt včetně jeho klíčových vlastností. Druhá část následně obsahuje analýzu situace na trhu, což zahrnuje analýzu konkurence a cílové skupiny. Na základě toho je určena pozice Colibri na trhu. Třetí část práce je poté věnována tvorbě samotné komunikační strategie za použití metody STDC, v jejímž rámci jsou definovánaklíčová marketingová sdělení, jejich kreativní zpracování a vhodné mediální typy.Ověření efektivity a funkčnosti navržené komunikační strategie probíhá formou expertních posudků. Vytvořená strategie je kompletní a bude reálně aplikována s cílem prodeje služeb Colibri.
Klíčová slova: chatbot; rezervační systém; komunikační strategie
Název práce: Communication Strategy of a Startup Project Colibri
Autor(ka) práce: Le, Phuong Thao
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vondra, Zdeněk
Oponenti práce: Klusoň, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis is about creating a suitable communication strategy for a startup project called Colibri with a purpose of selling at least five licenses within the first month of the campaign.The paper is divided into three parts. Firstly, the bases for a communication strategy are described and the product is defined including its key features. The second part contains an analysis of a situation on the market, which comprises a competition analysis and target groups. On that basis, a market position of Colibri is specified. The third part of the thesis is then focused on creating communication strategy itself using a STDC method in which key marketing messages, their creative concepts and suitable medial types are defined.Verification of efficiency and functionality of the proposed communication strategy is conducted in the form of an expert assessment. The created strategy is complete and it will be implemented with the aim of selling the services of Colibri.
Klíčová slova: chatbot; booking system; communication strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 28. 1. 2020
Datum podání práce: 10. 5. 2020
Datum obhajoby: 23. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72298/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: