Zásady brand designu a jejich aplikace pro vytvoření vizuální identity pro softvérovou firmu

Název práce: Zásady brand designu a ich aplikácia na vytvorenie vizuálnej identity pre softvérovú firmu
Autor(ka) práce: Galbavý, Peter
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Dědic, Filip
Oponenti práce: Bubeníček, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom bakalárskej práce je vytvorenie vizuálnej identity pre konkrétnu softvérovú firmu. Teoretická časť práce rozoberá základné pojmy ako brand, branding, brand recognition a vizuálna identita. Ďalej popisuje možnú stratégiu a postupy pri tvorbe vizuálnej identity a uvádza konkrétne príklady tohto procesu u iných softvérových firiem. V úvode praktickej časti je predstavená zadávateľská softvérová firma a prostredie jej podnikania. Následne postupujeme podľa metodológie opísanej v teoretickej časti. Tento postup začína od zostavenia zadania a pokračuje až po ukážky aplikácie vizuálneho štýlu a jeho plán implementácie. Výsledkom bakalárskej práce je popísanie procesu tvorby vizuálneho štýlu ako časti brand dizajnu a následné vytvorenie vizuálneho štýlu pre konkrétnu softvérovú spoločnosť. Práca zároveň poukazuje aj na hodnotu vizuálnej identity ako súčasti brand dizajnu pre softvérové firmy.
Klíčová slova: brand dizajn; logo; vizuálna identita
Název práce: Zásady brand designu a jejich aplikace pro vytvoření vizuální identity pro softvérovou firmu
Autor(ka) práce: Galbavý, Peter
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Dědic, Filip
Oponenti práce: Bubeníček, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce je vytvoření vizuální identity pro konkrétní softwarovou firmu. Teoretická část práce rozebírá základní pojmy jako brand, branding, brand recognition a vizuální identita. Dále popisuje možnou strategii a postupy při tvorbě vizuální identity a uvádí konkrétní příklady tohoto procesu u jiných softwarových firem. V úvodu praktické části je představena zadavatelská softwarová firma a prostředí jejího podnikání. Následně postupujeme podle metodologie popsané v teoretické části. Tento postup začíná od sestavení zadání a pokračuje až po ukázky aplikace vizuálního stylu a jeho plán implementace. Výsledkem diplomové práce je popsání procesu tvorby vizuálního stylu jako části brand designu a následné vytvoření vizuálního stylu pro konkrétní softwarovou společnost. Práce zároveň poukazuje i na hodnotu vizuální identity jako součásti brand designu pro softwarové firmy.
Klíčová slova: Branding; Vizuální identita; Brand design
Název práce: Principles of Brand Design and Their Use in the Creation of a Visual Identity for a Software Company
Autor(ka) práce: Galbavý, Peter
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Dědic, Filip
Oponenti práce: Bubeníček, Jan
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The bachelor thesis aims to create a visual identity for a specific software company. The theoretical part describes basic mandatory terms, such as brand, branding, brand recognition, and visual identity. It also describes a possible strategy and procedures for creating a visual identity and states specific examples of other software companies and their approach for visual identity. In the introduction to the practical part, the software company and the environment of its business are presented. Then follows the procedure of creating a visual identity for which the methodology was described in the theoretical part. This process begins with defining the brief, and it continues through the demonstration of the visual identity itself and its implementation strategy. The results of the bachelor's thesis should be a definition of a process of visual identity creation and visual identity for a software company, created through the stated process. Finally, the work points out the importance of visual identity for software companies.
Klíčová slova: Brand design; Visual Identity; Branding

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Multimédia v ekonomické praxi
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra multimédií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 2. 2020
Datum podání práce: 11. 5. 2020
Datum obhajoby: 23. 6. 2020
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/72463/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: